  • 91. Data: 2009-03-22 12:20:17
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 08:57:40 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Czubem jest każdy kto dorabia teorie do faktu i zarzuca komuś rzeczy,
    > które nie miały miejsca, a które sam sobie wymyślił. Gdzieś Ty durniu
    > wyczytał, że ja psa napuszczam na koty?
    W Twojej newsowej wiadomości Yołopie.

    /../
    > Ale nie pilnuję jego budy 24 h na dobę i nie mam tego zamiaru. A on na
    > ruszającą się drobnicę jest cięty. Jak zresztą wszyscy przedstawiciele
    > tej rasy, dość dzikiej i charakternej zresztą (husky).

    No Pumek już nadciąga. Z obydwoma wami się policzy.

  • 92. Data: 2009-03-22 12:33:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości news:

    > Gdzieś Ty durniu
    > W Twojej newsowej wiadomości Yołopie.

    No to musisz zapisać się z powrotem do podstawówki na kurs nauki czytania.
    Do tego czasu daj sobie spokój z newsami.

  • 93. Data: 2009-03-23 11:18:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A ja mysle ze trafilem. Przeczytaj reszte postow:)

    Ty się lepiej nie stawiaj, desperacja kociarzy może być groźna:
    http://www.policyjni.pl/Policyjni/1,91152,6342725,Br
    utalnie_pobili_za_zrzucenie_kota_z_kolan.html

    "41-letni pokrzywdzony pił w nocy z soboty na niedzielę alkohol w jednym z
    mieszkań na Pradze Południe w Warszawie. Mimo że mężczyznę, który go do
    lokalu zaprosił, poznał zaledwie tego samego wieczoru przed sklepem, z
    chęcią przyjął jego zaproszenie na libację. Nagle, w trakcie imprezy na stół
    wskoczył kot, który po chwili znalazł się na kolanach gościa. Ten zrzucił
    zwierzę na podłogę.

    Rozwścieczyło to 42-letniego Roberta K. i 37-letniego Adama P., którzy
    stwierdzili, że nie pozwolą na takie zachowanie w ich domu. Zaczęli bić
    swojego gościa. Pokrzywdzony jak najszybciej uciekł z mieszkania. Napastnicy
    nie dali jednak za wygraną i pobiegli za wrogiem kota. Dopadli go w
    śmietniku i tam dotkliwie pobili. Kopali i uderzali po twarzy, głowie i
    całym ciele, po czym uciekli."

  • 94. Data: 2009-03-23 15:51:26
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    Użytkownik " maxi" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > mój sąsiad, który jest wdowcem wychowyje samotnie 8-letniego syna.To
    > dziecko ,już od dawna jest buntowane przeciwko najbliższej rodzinie,
    > wytykane są rózne błędy rodzinne po których "tatuś" mówi: "my tego nie
    > lubimy, nie znosimy etc.", wyzywa przy dziecku innych dorosłych, zabrania
    > mu
    > kontaktów z rodziną, rówieśnikami w szkole /dziecko jest ze szkóły
    > odbierane
    > i do wieczora siedzi zamknięte z taktusiem w domu, który sączy mu jad do
    > ucha ...niestety, słyszałam :(

    na zasadzie jedna pani drugiej pani?

    > Ostatnio też słyszałam instrukcję odnośnie kota siedzącego na schodach:
    > "dziecko"- o tato, jaki ładny kotek...
    > "tatuś" - ty go wpuszczałeś do domu?
    > "dziecko" - nie, tato
    > "tatuś" - nie? NO TO KOPA MU !!!

    ???? jaki to ma zwiazek ze znecaniem sie nad maloletnim?

    > Zatanawiam się, czy tego gdzieś nie zgłosić...facet jest pozatym
    > agresywny,
    > chamski, krzyczy na tego małego, parę razy mu przylał i słyszałam, jak
    > płacze :(

    czyli osobiscie slyszysz zle zachowania za sciana czy tak?

    Ojciec ewidentnie ma coś z głową nie tak, miewał spychopatyczne
    > zachowania i ma założoną przez rodzinę sprawę o znęcanie się fizyczne i
    > psychiczne z art.207

    duzo wiesz o tym czlowieku hm?

    > Kanalia z tego tatusia, nie dość, ze dziecko straciło rok temu matkę, to
    > jeszcze i ojciec nie za dobry...
    > Czy w takim przypadku policja sama nakaże jakieś testy czy kuratora dla
    > dziecka?
    > Proszę o wypowiedzi, leży mi na sercu dobro dziecka, by nie zostało w
    > przyszłości psycholem...

    jak napiszesz jaka role odgrywasz w tej calej sprawie...pomoge

    diabla

  • 95. Data: 2009-03-23 15:54:11
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cavallino wrote:
    > kopmy kota bo nie nasz to właściwy przykład od ojca?
    > tak zostałeś wychowany???

    zachowanie istotnie budzące wiele zastrzeżeń jednak byłabym ostrożna z
    wypowiadaniem opinii.

    diabla

  • 96. Data: 2009-03-23 16:09:05
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    > Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > A co zrobisz jak się okaże, że połowa społeczeństwa testu nie przejdzie?

    posiadać ? hm

    i jak? faceci musieliby składać wniosek na przespanie się z dziewczyna ?
    musieliby przejść test odpowiedzialności za drugiego człowieka?

    diabla

  • 97. Data: 2009-03-23 16:10:53
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    > Połowa? To bardzo ostrożne szacunki... Spokojnie 2/3 albo nawet 3/4
    > rodziców
    > nie nadaje się do wychowywania dzieci.
    > I sądzę, że wszystkim wyszłoby to na dobre.

    najlepiej jak zawiązalibyście sobie to i owo nie mielibyście problemu :)))))

    diabla

  • 98. Data: 2009-03-23 16:12:12
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    > No jak to co? Zaraz po porodzie odbieranie dziecka rodzicom, po czym
    > trafi do żłobka/przedszkola/domu dziecka gdzie się zajmą nim światli
    > pedagodzy wykształceni pedagogicznie. A czy rodzice są kształceni? nie.

    o tych dobrych pedagogach :) swiatlych tez sie juz wiele slyszy ich tez
    trzeba byloby przeswietlic :)

    diabla

  • 99. Data: 2009-03-23 16:53:27
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    diablica1 <d...@m...pl> napisał(a):

    > jak napiszesz jaka role odgrywasz w tej calej sprawie...pomoge
    >
    > diabla
    Witam,
    nie odgrywam żadnej roli - jestem na razie obserwatorem.
    I nie podoba mi się to, co widzę i słyszę. Mimo - że to mój "brat
    biologiczny" - ja mam jednak inny charakter, rodzice inaczej mnie wychowali,
    w poszanowaniu dla ludzi, zwierząt i tradycji. Sądzę, ze on od dziecka
    ciepiał na jakąś chorobę, ale o tym w dom u się nie mówiło.Były tylko dziwne
    zachowania: przybiegał do matki, pokazywał coś na dłoni i pytał, czy mu się
    nic mu się nie stanie, bo on się tu dotknął...
    W tym przypadku ojciec ziejący chorą nienawiścią zaszczepia ją małemu
    dziecku, robiąc z niego "małego-starego" własnego powiernika i klakiera,
    który cieszy się jak tatuś każe mu kopać niewinne zwierzę...
    Skoro tatuś znęca się nad innymi ludżmi i zwierzetami /policja i art. 207
    KK/, to jak wychowa małoletniego ???
    NA TAKIEGO SAMEGO .
    Chcę cos zrobić, zanim dla dziecka będzie za póżno.Jestem dla niego ciotką
    mieszkającą w tym samym domu.
    pozdr

  • 100. Data: 2009-03-23 16:57:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

    > Skoro tatuś znęca się nad innymi ludżmi i zwierzetami /policja i art. 207
    > KK/,

    Z czyjego wniosku?
    Jaki wyrok?

    >to jak wychowa małoletniego ???