    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Date: Thu, 19 Mar 2009 22:44:20 +0100

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:

    > Aha. I nadopiekunczy dobry czlowiek, kaze dziecku maltretowac zwierzeta?

    Następny który nie umie czytać, czy też nie chce zrozumieć co czyta?
    Naprawdę trzeba jak krowie na rowie, żeby przekaz był jasny dla wszytkich?

    No to niech będzie:
    Dzieci mają różni ludzie, dobrzy, mniej dobrzy, a całkiem często po prostu
    głupi.
    Jeśli by odbierać je każdemu, który NIE ZAWSZE wykazuje się odpowiednią dozą
    inteligencji (a więc daje CZASEM zły przykład dziecku) to obawiam się, że
    większość dzieci w tym kraju czekałby taki los.

    I nie mam wątpliwości, że byłoby to rozwiązanie po prostu złe.
    Dalszym krokiem byłoby wprowadzenie obowiązkowych badań przed pozwoleniem na
    posiadanie dziecka.
    Tego chcesz?
    Orwell to czy Kafka?