  • 1. Data: 2003-10-01 12:34:51
    Temat: Delphi + OpenSource
    Od: Mariusz<w...@p...onet.pl>

    Ostatnio odkryłem (po roku od zaistnienia faktu !),
    że słynna firma TurboPower rozprowadza wszystkie swoje komponenty
    i biblioteki do delphi jako Open Sorce na licencji Mozilla 1.1 !
    To oczywiście powoduje, że mogę całego tego dobra używać za darmo !
    No i mam dostęp do źródeł !
    Rodzi się tylko jeden problem :(
    Czy korzystając w swoich programach w jakiejś części z tych rozwiązań:
    1. mogę dalej pobierać pieniądze za moje programy ?
    2. nie udostępniać kodów źródłowych moich programów ?

    Pozdrawiam
    Mariusz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-01 13:02:37
    Temat: Re: Delphi + OpenSource
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-01 14:34 Mariusz napisał(a):
> [...]
    > 1. mogę dalej pobierać pieniądze za moje programy ?
    > 2. nie udostępniać kodów źródłowych moich programów ?

    To już musisz dokładnie zapoznać się z licencją tych komponentów.
    - Szwejk