  • 1. Data: 2003-10-01 13:12:40
    Temat: czas na poszukiwanie pracy
    Od: "Tom" <p...@i...pl>

    Proszę o poradę.
    Pracuję w firmie 1,5 roku, ostatnia umowa była do końca 2003 roku (na 7
    miesięcy).
    Wypowiedziałem umowę (okres 2 tygodnie, termin wypowiedzenia 11.10.2003).
    Czy przysługują 2 dni wolne na poszukiwanie nowego miejsca pracy? (zwalniam
    się sam, bo mało zarabiam i atmosfera jest niezbyt miła).

  • 2. Data: 2003-10-01 13:25:33
    Temat: Re: czas na poszukiwanie pracy
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Tom wrote:

> [...]
    > 11.10.2003). Czy przysługują 2 dni wolne na poszukiwanie nowego
    > miejsca pracy? (zwalniam się sam, bo mało zarabiam i atmosfera jest

    Według obecnego KP nie