  • 11. Data: 2013-03-19 09:12:02
    Temat: Re: Data stępla vs Netia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 23:51, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 18.03.2013 15:58, Garg 07. pisze:
    > /.../
    >
    > To może być pakiet usług, na który przeszłeś
    ^^^^^^^^^^

    AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa! Moje oczy!

  • 12. Data: 2013-03-19 09:42:16
    Od: zgred <z...@n...com>

    W dniu 2013-03-19 09:12, Andrzej Lawa pisze:

    > AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa! Moje oczy!

    Wyluzuj. To kolejne wcielenie stokrotki/koliny. Co prawda przyznawało
    się ono do niekonwencjonalnej ortografii, a nie koniugacji, ale co onemu
    tam...

    A propos Twojego upodobania do formatowania wierszy - widzisz co się z
    Twoim podkreśleniem porobiło? Co na to poradzisz?

    --

    Zgred podziękował i pozdrowił.