  • 11. Data: 2005-11-30 08:45:16
    Temat: Re: Darmowe konto email - czy to jest zgodne z prawem...
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Friend napisał(a):

    > Własnie faktura nie jest na moje dane osobowe (przy rejestracji
    > darmowego konta pocztowego nie podawałem zadnych danych), jedyne co się
    > zgadza na fakturze to moj adres email i dane firmy sprzedającej.
    >
    > Bardziej zdziwiła mnie odpowiedz AGNAT bo myslałem ze to pomyłka w ich
    > bazach adresowych a oni zamiast to skorygować to proszą mnie o zmianę
    > danych poprzez panel administracyjny na ich stronie (na ktory nawet nie
    > próbuje wejsc zeby mnie nie posądzono o coś)
    >
    > Nadal nie wiem czy to zwykła pomyłka ale jakos nie widzi mi się
> [...]

    Nie napisał Pan co to znaczy "otrzymałem:, ale na prawie 100% przyszła
    "tradycyhną pocztą" i jest to "proforma", a nie faktura..

    Moim zdaniem jest to próba wyłudzenia danych osobowych, a może i czegoś
    wiecej..

    Bogusław

  • 12. Data: 2005-11-30 22:29:41
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    no ale to oplacic ja ma firma podana w tej fakturze, prawda?? e mial
    mzna sobie pomylic, ale placi ten co na fakurze, olej to i wywal z kosza
    nawet ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 13. Data: 2005-12-14 14:30:26
    Od: "Friend" <n...@z...pl>

    > Jakiś miesiąc temu załozyłem darmowe konto internetowe na stronie
    > www.onet.pl

    dopiero dzisiaj się wyjasniło i otrzymałem taki oto list:

    "
    Witam

    Całe zamieszanie związane z otrzymaniem maila z naszej firmy powstało,
    iż założył Pan sobie darmowego maila w www.onet.pl,
    z którego wcześniej korzystał nasz Klient. (dokładnie
    u...@a...pl, dane poprzedniego właściciela konta zamieszczone
    na grupie dyskusyjnej)
    Ze względu na to, iż nie jesteśmy w stanie kontrolować wszystkich
    darmowych skrzynek e-mail naszych Klietów oraz weryfikować ich po
    względem poprawności i aktualnego korzystania otrzymał Pan fakturę
    proforma za usługi w naszym serwisie, która dotyczyła poprzedniego
    właściciela tej skrzynki pocztowej.

    Za całe zamieszanie w imieniu spółki Agnat Pana przepraszam i informuje,
    że takie konto zostało z naszej bazy danych usunięte.

    "

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

    GM