  • 1. Data: 2005-11-29 13:53:10
    Temat: potwierdzenie zgodnosci z oryginalem
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    kto poza kancelaria notarialna moze mi potwierdzic kopie dokumentow dla
    sadu?

  • 2. Data: 2005-11-29 13:56:56
    Temat: Re: potwierdzenie zgodnosci z oryginalem
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur napisał(a):
    > kto poza kancelaria notarialna moze mi potwierdzic kopie dokumentow dla
    > sadu?

    sam nie możesz potwierdzić? złóż kopie, jak będą potrzebne oryginały, to
    je okażesz
    chyba że występujesz o nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym

    KG

  • 3. Data: 2005-11-29 14:10:25
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    > sam nie możesz potwierdzić? złóż kopie, jak będą potrzebne oryginały, to
    > je okażesz
    > chyba że występujesz o nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym
    >
    > KG

    czy może mi potwierdzić np jakas ksiegowa z firmy?
    a może złożyć niepotwierdzone kopie z oryginałami niech sami sobie
    potwierdza?

  • 4. Data: 2005-11-29 14:17:48
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości

    > czy może mi potwierdzić np jakas ksiegowa z firmy?
    > a może złożyć niepotwierdzone kopie z oryginałami niech sami sobie
    > potwierdza?

    skladam sprzeciw od nakazu zaplaty w postepowaniu upominawczym.
    moge sam potwierdzic i wyslac same kopie?

  • 5. Data: 2005-11-29 14:47:42
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur napisał(a):
    > skladam sprzeciw od nakazu zaplaty w postepowaniu upominawczym.
    > moge sam potwierdzic i wyslac same kopie?

    tak, jak będzie potrzebny oryginał, to go przedstawisz
    większość postępowań toczy się przy wykorzystaniu kopii, czasem
    potwierdzanych, czasem nie...

    KG

  • 6. Data: 2005-11-29 14:49:30
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    > tak, jak będzie potrzebny oryginał, to go przedstawisz
    > większość postępowań toczy się przy wykorzystaniu kopii, czasem
    > potwierdzanych, czasem nie...
    >
    > KG

    dzieki

  • 7. Data: 2005-11-29 18:54:53
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    W zależności od tego jakie dokumenty składasz do Sądu, niektóre dokumenty
    potwierdzają pracownicy sądowi wydziału w którym składa się dokumenty.

    Aga