  • 81. Data: 2010-06-12 20:23:53
    Temat: Re: Darmowa służba zdrowia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    news:92514a6e-49e2-4ed4-bdfd-9f080fef81da@h13g2000yq
    m.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Pozwalasz?
    Czemu nie?
    Ale mam je w dupie.

    > Raczej po prostu nie masz mozliwosci zabronic ;-)
    To właśnie wada systemu.
    Zaczynasz jednak próbować myśleć, może dasz się jeszcze wyedukować.

    > Dobra EOT ostatecznie sie przekonalem, ze jednak nic nie masz do
    > powiedzenia tylko starsz sie maskowac ;-)
    Ok, bo o czym ja miałbym z tobą gadać?
    Czego mógłbym się wartościowego dowiedzieć nagle od ciebie, skoro dotąd taka
    nędza? ;)

    --
    Jotte

  • 82. Data: 2010-06-14 07:44:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale to będzie trwało tylko rok, dwa a potem w końcu zbankrutujemy.

    mowi sie trudno, nie widze innego wyjscia na zrtobienie porzadku w kraju

    > A zwracać będą tyle ile by to kosztowało w Polsce, ale to i tak pogrąży
    > NFZ, bo nie będzie limitów.

    nie ineteresuje mnie ile beda zwracac, interesuje mnie wykonanie leczenia w
    odpowiednim terminie i warunkach

  • 83. Data: 2010-06-14 19:28:30
    Temat: Re: Darmowa s?u?ba zdrowia
    Od: mi <m...@o...pl>

    Danusia wrote:
    > U?ytkownik "mi" <m...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > ZUS i NFZ to nie to samo.Tylko dyletanci pakuj? wszystko do jednego worka.

    Możesz wskazać kto i gdzie napisał, że ZUS i NFZ jest tym samym? Tylko
    ludzie o złej woli wkładają w usta innych nigdy nie wypowiedziane kwestie.

    mi