  • 51. Data: 2010-06-11 19:31:57
    Temat: Re: Darmowa służba zdrowia
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:husr3q$t68$...@i...gazeta.pl...

    W polsce nic nie ma za darmo. Aby dostać w******l to trzeba zasłużyć.

  • 52. Data: 2010-06-11 20:25:19
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Cze, 20:12, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Bezpieczeństwo w zakresie zdrowia ci się jakoś opsnęło. A rak zdarza się u
    > nas statystycznemu obywatelowi rzadziej niż lawina czy trzęsienie ziemi..
    > Robi ci różnicę, czy kasa pójdzie z podatku (ew. podwyższą), czy z
    > "wymuszonej" składki celowej?

    Dlaczego uwazasz, ze sie opsnelo? Masz bardziej lub mniej lewicowe
    poglady to Twoja sprawa. Ja uwazam, ze akurat bezpieczenstwo medyczne
    czy socjalne ludzie powinni zapewniac sobie sami czy to samodzielnie,
    czy to w ramach rodziny, czy korzystajac z organizacji pozarzadowych.

    > Dlatego spytałem, chciałem się upewnić. :)

    Tak wiem wiem nie bardzo masz cos sensownego do powiedzenia
    ograniczasz sie wiec do czepiania i zlosliwosci.

  • 53. Data: 2010-06-11 20:38:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

> [...]
    (...)
    > Dlaczego uwazasz, ze sie opsnelo?
    Prawdę mówiąc nie uważam tak. Rzuciłem ci koło ratunkowe.

    > Masz bardziej lub mniej lewicowe poglady to Twoja sprawa.
    Jajco obchodzi mnie głupia kategoryzacja typu
    lewicowe-prawicowe-liberalne-katonarodowe itp.
    Ja po prostu zbieram wiedzę, myślę, analizuję.
    Czego i tobie życzę.

    > Ja uwazam, ze akurat bezpieczenstwo medyczne
    > czy socjalne ludzie powinni zapewniac sobie sami czy to samodzielnie,
    > czy to w ramach rodziny, czy korzystajac z organizacji pozarzadowych.
    No i co z tego, że tak uważasz?
    A jak ktoś inny uważa, że bezpieczeństwo na ulicy sobie i swoim bachorom ty
    masz sobie sam zapewnić, to co?

    > Tak wiem wiem
    Kłamstwo.

    > nie bardzo masz cos sensownego do powiedzenia
    > ograniczasz sie wiec do czepiania i zlosliwosci.
    Wytykam głupotę i tyle.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2010-06-11 20:45:43
    Od: mi <m...@o...pl>

    andreas wrote:
    > Jak dalej będziemy głosowac na tych co "gwarantują" darmową słuzbę
    > zdrowia to tak będzie, aż całkiem nie pierd***

    Nie ma co się łudzić, to jedyna naturalna droga, jeśli nie nastąpią
    jakieś nagłe zajścia.

    Będę wdzięczny Allahowi, Jahwe i diabłowi tasmańskiemu, jeśli by nagle
    gruchnęła wielka afera z kreatywną księgowością w ZUS i/lub NFZ oraz by
    wyszły jakieś nieznane dotąd, gigantyczne kredyty. Pozwoliło by to
    zapaść systemowi raz a skutecznie, po czym mogłoby nastąpić ozdrowienie.
    Inaczej będziemy się latami staczać po równi pochyłej i niebotycznie
    zadłużać przyszłe pokolenia. Tym samym zaakceptujemy o wiele większą
    zapaść niż byśmy byli skłonni zaakceptować podczas jednorazowej afery.

    mi

  • 55. Data: 2010-06-11 20:50:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huu79q$g1h$1@news.onet.pl mi <m...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > przyszłe pokolenia. Tym samym zaakceptujemy o wiele większą zapaść niż
    > byśmy byli skłonni zaakceptować podczas jednorazowej afery.
    Czy będziesz wdzięczny także wtedy, gdy w efekcie zapaści systemu skonasz w
    długich mękach bez pomocy ty i/lub członkowie twojej rodziny, ludzie, na
    których ci zależy, a którym nie zdołasz pomóc?
    Taką zapaść też zaakceptujesz?

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2010-06-11 21:02:53
    Temat: Re: Darmowa sluzba zdrowia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci
    m.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Na "sprywatyzowanych" ubezpieczeniach zyskaliby wszyscy (teoretycznie
    No wlasnie...

    > przy zalozeniu, ze zostanie to zrobione dobrze
    Czyli tak, jak tobie sie wydaje???

    > zdrowi
    > zaoszczedziliby na kosztach ubezpieczenia (podstawowa opieka medyczna
    > czyli wizyty u lekarza, w tym specjalisty, zabiegi chirurgiczne,
    > prowadzenie ciazy, pare dni hospitalizacji rocznie etc. jest prywatnie
    > dosc tania - mnie wynosi mniej niz place na NFZ)
    Na razie. Potem sie zestarzejesz i pochorujesz.
    Zreszta - nie jestes pepkiem swiata. Juz jutro mozesz potrzebowac wielu
    zabiegów chirurgicznych, przewleklego leczenia, mozesz miec ciaze zagrozona
    itp. Staniesz sie wówczas drogi dla kazdego systemu.
    A wiec z twego punktu widzenia - do jak najszybszego umarcia.

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2010-06-11 21:09:27
    Od: mi <m...@o...pl>

    Jotte wrote:
> [...]
    > skonasz w długich mękach bez pomocy ty i/lub członkowie twojej rodziny,
    > ludzie, na których ci zależy, a którym nie zdołasz pomóc?

    Spróbuj takie naiwne teksty skierować do ludzi, którzy JUŻ TERAZ na
    onkologię czekają po kilka-kilkanaście miesięcy, przez co NFZ szereguje
    ich w kategorii ludzi do zejścia.

    No chyba, że wierzysz w cuda i masz nadzieję, że system socjalny się
    będzie naprawiał a nie pogarszał...

    mi

  • 58. Data: 2010-06-11 21:22:46
    Od: mi <m...@o...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Uważaj kogo pytasz :D To UPRowiec wzorcowy wręcz. Już po samym tekście o
    > socjalistach powinieneś się zorientować :D Młody jest, zdrowy jest,
    > bogaty jest -- to się zadurzył w dziadku, który od 20 lat z hakiem sobie
    > jaja robi ze społeczeństwa i rechoce z naiwnych, którzy jego teksty
    > biorą na poważnie. Inna sprawa, że jest ich w granicach błędu
    > statystycznego, więc na szczęście na Kabarecie w Onecie poczynania pana
    > JKM się kończą.

    Towarzyszu, chętnie poczekam te kilkadziesiąt lat i zobaczę twoją
    emeryturę (oraz oczywiście standard opieki zdrowotnej ówcześnie), którą
    zagwarantuje ci jedynie słuszny system socjalny.

    Może pić zacznij, to butelki będziesz miał na starość na sprzedaż. :)

    mi

  • 59. Data: 2010-06-11 21:24:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huu8m8$k4m$1@news.onet.pl mi <m...@o...pl>
    pisze:

    > Spróbuj takie naiwne teksty skierować do ludzi, którzy JUŻ TERAZ na
    > onkologię czekają po kilka-kilkanaście miesięcy
    Kieruję moje teksty do kogo zechcę.
    W tym przypadku do gostka nie mającego pojęcia o istocie materii, w której
    się "wypowiada".
    I nie o to cię pytałem, synku.

    > NFZ szereguje ich w kategorii ludzi do zejścia.
    Udowodnij.

    > No chyba, że wierzysz w cuda i masz nadzieję, że system socjalny się
    > będzie naprawiał a nie pogarszał...
    Nie tyś go stworzył, nie ty go naprawiać będziesz.

    --
    Jotte

  • 60. Data: 2010-06-11 21:25:29
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > oczywiście że życie moich dzieci jest dla mnie najważniejsze. zwróć uwagę
    > że nie chcę czekać na operację państwową, tylko refakturować zabieg (w
    > imię zasad)
    > nie na socjalistów czyli na kogo?? :))

    nie ma takich numerow. potrzebowalem rocznej terapii HCV i chcialem sobie
    sam zaplacic i potem zeby po 2 latach kolejki mi zwrocili to sie
    dowiedzialem, ze jedyna opcja to stac w kolejce a za prywatne akcje nie
    zwracają. zalatwilem sobie program badawczy i juz jestem zdrowy a "panstwo"
    wisi mi moralnie (a wlasciwie to fizycznie) niezlą kase. nie wspominam o
    tym, ze zarazili mnie tym w szpitalu :)

    wromek