    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darmowa służba zdrowia
    Date: Fri, 11 Jun 2010 13:25:19 -0700 (PDT)

    On 11 Cze, 20:12, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Bezpieczeństwo w zakresie zdrowia ci się jakoś opsnęło. A rak zdarza się u
    > nas statystycznemu obywatelowi rzadziej niż lawina czy trzęsienie ziemi..
    > Robi ci różnicę, czy kasa pójdzie z podatku (ew. podwyższą), czy z
    > "wymuszonej" składki celowej?

    Dlaczego uwazasz, ze sie opsnelo? Masz bardziej lub mniej lewicowe
    poglady to Twoja sprawa. Ja uwazam, ze akurat bezpieczenstwo medyczne
    czy socjalne ludzie powinni zapewniac sobie sami czy to samodzielnie,
    czy to w ramach rodziny, czy korzystajac z organizacji pozarzadowych.

    > Dlatego spytałem, chciałem się upewnić. :)

    Tak wiem wiem nie bardzo masz cos sensownego do powiedzenia
    ograniczasz sie wiec do czepiania i zlosliwosci.