  • 1. Data: 2015-08-18 18:20:31
    Temat: copyright
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no chciałbym pogadać na temat możliwości kradzieży przez koalicję po/eu
    treści strony www... Kto coś wie niech pisze!

  • 2. Data: 2015-08-18 20:18:01
    Temat: Re: copyright
    Od: Sonn <q...@p...onet.pl>

    > no chciałbym pogadać na temat możliwości kradzieży przez koalicję po/eu
    > treści strony www... Kto coś wie niech pisze!

    To sobie pogadaj do lustra polittrollu

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-08-19 22:01:10
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > no chciałbym pogadać na temat możliwości kradzieży przez koalicję po/eu
    > treści strony www... Kto coś wie niech pisze!

    Jeśli ukradziono z twojej strony, to sprawców poszukiwałbym wśród kukizów.

  • 4. Data: 2015-08-20 19:07:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no dobra, no to inaczej...

    załóżmy, że po/eu ukradło pomysły z mojej strony...

    co i jak mogę zrobić?

  • 5. Data: 2015-08-20 21:35:03
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 20.08.2015 o 19:07, platformowe głupki pisze:
    > no dobra, no to inaczej...
    >
    > załóżmy, że po/eu ukradło pomysły z mojej strony...
    >
    > co i jak mogę zrobić?

    Możesz się dalej onanizować.

    JD

  • 6. Data: 2015-08-20 22:24:08
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    dniu 2015-08-20 o 19:07, platformowe głupki pisze:
    > no dobra, no to inaczej...
    >
    > załóżmy, że po/eu ukradło pomysły z mojej strony...

    Każdy głupi potrafi zainstalować gotowy skrypt forum.
    To i tak cud, że tobie się udało, ale to nie znaczy, że inni nie
    potrafią. Nazywanie tego kradzieżą pomysłów to już przesada.

    > co i jak mogę zrobić?

    Zainstaluj inny skrypt.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr