  • 1. Data: 2015-08-20 21:36:00
    Temat: Wadliwa opona z zimowego "darmowego" kompletu
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Kupiłem samochód z kompletem opon zimowych "za zero złotych".
    Przy wymianie zimowych na letnie wyszła na jaw wada jednej z opon
    zimowych, co zgłosiłem sprzedawcy. Na razie trwa wymiana pism, a
    sprzedawca najwyraźniej nie ma zamiaru nic zrobić z tą wadliwą oponą.
    Czy opony "za zero złotych" kupione w komplecie z autem są jakoś
    szczególnie potraktowane, że sprzedawca może za ich wadę nie odpowiadać?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-08-21 18:40:58
    Temat: Re: Wadliwa opona z zimowego "darmowego" kompletu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Czy opony "za zero złotych" kupione w komplecie z autem są jakoś
    >szczególnie potraktowane, że sprzedawca może za ich wadę nie

    No wiesz, doplacac nikt nie ma ochoty.

    Niebezpieczenstwo jest takie, ze reklamacje ci uznaja ... i zero
    zlotych zwroca :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-08-22 09:21:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-08-15 o 18:40, J.F. pisze:
    > No wiesz, doplacac nikt nie ma ochoty.
    > Niebezpieczenstwo jest takie, ze reklamacje ci uznaja ... i zero zlotych
    > zwroca :-)

    Ale on tych opon nie kupował za zero złotych, tylko kupił samochód z
    tymi oponami - jak rozumiem - za kwotę stanowiącą wartość pierwotną
    samego samochodu. Zatem obowiązują nadal te same zasady, co przy
    normalnym zakupie. Wadliwą oponę mają wymienić (a jednej chyba się nie
    da), albo zwrócić jej równowartość.