  • 11. Data: 2005-05-04 13:25:20
    Temat: Re: Czym mnie mogą potraktować w pociągu złodzieje?
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    poreba napisał(a):
    > "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13> popełnił 04 maj 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Jak ktoś zaraz wspomni o swędzeniu w odbycie...

    Jeszcze za jakis czas mozna znalesc swoje fotki w internecie ;)

  • 12. Data: 2005-05-04 13:41:29
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 May 2005 15:24:34 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Pewnie zalezy tez od rodzaju srodka i od tego jak szybko go wpuszczaja.

    Nie wiesz nic o składzie chemicznym? Resztę bym sobie doszperał.

    RG

  • 13. Data: 2005-05-04 17:13:57
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 May 2005 17:16:26 +0000 (UTC), poreba napisał(a):

    > Ja! Ja podejmę się wygrzebać Ci nawet przepis na tego typu specyfiki
    > pod warunkiem, że podniesiesz dwa paluszki i solennie przyrzeczesz,
    > że nie jest Ci to potrzebne jako środek wychowawczy
    > (w ramach immanentnie przysługującej pedagogowi władzy rodzicielskiej
    > w zakresie przysługujących ustawowo uprawnień i obowiązków...)
    > ;)))

    Nie:))
    Pytam prywatnie. W wakacje czekają nas podróże koleją.

    RG

  • 14. Data: 2005-05-04 17:16:26
    Od: poreba <d...@p...com>

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2005-05-04 18:14:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Roman G. napisał(a):

    > Nie:))
    > Pytam prywatnie. W wakacje czekają nas podróże koleją.

    No tylko w sumie co ta wiedza Ci da?

    O zejsciach smiertelnych z powodu takiej narkozy nie slyszalem, znajac
    sklad chemiczny raczej tez sie nie uodpornisz na to, wiec na dobra
    sprawe ani sie nie ma tego co bac, ani nie ma jak zapobiegac.

    Chyba ze bedziesz budowal wykrywacz, ale i tak pozostaje pytanie po co?
    Bo ciezko widze mozliwosc zapobiezenia kradziezy.

    Pozatym tych srodkow moze byc wiele roznych.

    Najlepiej nie zamykac drzwi do przedzialu, albo jechac przy uchylonym oknie.
    Inne metody chyba sa z gory skazane na niepowodzenie.

    AFAIK popularne sa jeszcze metody "na ciasteczko", "na browarka" czy
    inne podobne.
    Tu rozwiazanie jest takie zeby sie nie dac poczestowac.

  • 16. Data: 2005-05-04 18:23:36
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Pytam prywatnie. W wakacje czekają nas podróże koleją.

    Chociaż pytanie typowo NTG a odpowiedź będzie z zakresu nielubianej
    przeze mnie p.m.dobre.rady zaryzykuję łamiąc własne zasady:
    najlepszym antidotum na dowolne gazy złodziejskie
    jest życzliwy i czujny współpasażer.

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2005-05-05 08:17:04
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    poreba napisał(a):
> [...]
    > przeze mnie p.m.dobre.rady zaryzykuję łamiąc własne zasady:
    > najlepszym antidotum na dowolne gazy złodziejskie

    Jadacy non stop w masce p-gazce?

  • 18. Data: 2005-05-21 09:22:42
    Od: maHo <m...@p...net>

    poreba wrote:
> [...]
    > przeze mnie p.m.dobre.rady zaryzykuję łamiąc własne zasady:
    > najlepszym antidotum na dowolne gazy złodziejskie

    Upewnić się że życzliwość współpasażera nie jest fałszywa, a czujność
    nie wynika z czekania na nakorzystniejszy moment do kradzieży :)

    pozdrav

    maHo