  • 1. Data: 2005-05-04 06:40:29
    Temat: Czym mnie mogą potraktować w pociągu złodzieje?
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Tyle sie teraz słyszy o gazach usypiających stosowanych przez złodziei
    kolejowych.
    Czy możecie opisać działanie takiego gazu, jego skład chemiczny, działania,
    oraz jakieś może antidotum? Jakie objawy mogą świadczyć, że zostałem
    poddany działaniu takiego gazu, czy mam czas wtedy jeszcze zareagować?

    RG

  • 2. Data: 2005-05-04 08:33:21
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    Roman G. napisał(a):
> [...]
    > oraz jakieś może antidotum? Jakie objawy mogą świadczyć, że zostałem
    > poddany działaniu takiego gazu, czy mam czas wtedy jeszcze zareagować?

    Z tego co slyszalem, to czujesz ze slabniesz i pomimo ze jestes nadal swiadomy
    nie mozesz wykonac zadnego ruchu (brak sil). Szansa na zaregowanie wiec niewielka.

    Mysle jednak ze mozna zareagowac nim zaczna wpuszczac gaz - czyli jak ktos
    instaluje cos podejzanego przy przedziale to powinno wystarczyc otwarcie okna
    i szybki kontratak.

    Objawy po:
    Silny bol glowy, zmeczenie, brak porfela i komorki.

  • 3. Data: 2005-05-04 08:40:06
    Od: "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13>

    On Wed, 04 May 2005 10:33:21 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    [ciach]
> [...]
    > i szybki kontratak.
    >
    > Objawy po:
    > Silny bol glowy, zmeczenie, brak porfela i komorki.

    Nie przejmuj się, zawsze może byc gorzej.
    W najgorszym przypadku dodatkowo ból pleców i brak jednej z nerek :)

    enjoy your trip :>

    pzdr,
    Tomasz Kania
    --
    NOT my e-mail: s...@i...okay.se
    Those who can, do; those who can't, simulate.

  • 4. Data: 2005-05-04 09:10:27
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 May 2005 10:33:21 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Z tego co slyszalem, to czujesz ze slabniesz i pomimo ze jestes nadal swiadomy
    > nie mozesz wykonac zadnego ruchu (brak sil). Szansa na zaregowanie wiec niewielka.

    Czyli jestem świadomy, że ktoś mnie właśnie obezwładnia?
    Czy pamiętam to potem?

    > Mysle jednak ze mozna zareagowac nim zaczna wpuszczac gaz - czyli jak ktos
    > instaluje cos podejzanego przy przedziale to powinno wystarczyc otwarcie okna
    > i szybki kontratak.

    Podobno wpuszczają z sąsiedniego przedziału.

    RG

  • 5. Data: 2005-05-04 10:02:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13> popełnił 04 maj 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Nie przejmuj się, zawsze może byc gorzej.
    > W najgorszym przypadku dodatkowo ból pleców i brak jednej z nerek :)

    Jak ktoś zaraz wspomni o swędzeniu w odbycie...
    potem na psp będzie już tylko lepiej - nie mówić...
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba, co najwyraźniej jeszcze nie powrócił z długiego łikędu

  • 6. Data: 2005-05-04 10:23:59
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jestem świadomy, że ktoś mnie właśnie obezwładnia?
    > Czy pamiętam to potem?

    > Podobno wpuszczają z sąsiedniego przedziału.

    Gdybym jezdzil pociagiem to po przeczytaniu tych postow kupilbym sobie chyba
    maske przeciwagazowa. Lepiej zapobiegac liz leczyc :-D

  • 7. Data: 2005-05-04 10:44:58
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Roman G. wrote:

    > Czy możecie opisać działanie takiego gazu, jego skład chemiczny,

    A ja mysle, ze to jednak NTG
    Moze pl.sci.medycyna , albo pl.soc.dresy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-05-04 10:56:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pifpaf" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Gdybym jezdzil pociagiem to po przeczytaniu tych postow kupilbym sobie
    chyba
    > maske przeciwagazowa. Lepiej zapobiegac liz leczyc :-D

    Maska raczej na gaz usypiający nie pomoże. Ale można rurę od
    pochłaniacza wystawić za okno. Wówczas już powinno pomóc. :-)

  • 9. Data: 2005-05-04 11:36:13
    Od: "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13>

    On Wed, 4 May 2005 12:56:21 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Maska raczej na gaz usypiający nie pomoże. Ale można rurę od
    > pochłaniacza wystawić za okno. Wówczas już powinno pomóc. :-)

    Tylko nie można przesadzić, żeby Cię nie wyciągnęło przez okno jak
    zaczepi o słup.

    :>

    pzdr,
    Tomasz Kania

  • 10. Data: 2005-05-04 13:24:34
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    Roman G. napisał(a):

    > Czyli jestem świadomy, że ktoś mnie właśnie obezwładnia?
    > Czy pamiętam to potem?

    Tak slyszalem - objawy podobne do tego jak sie mdleje.
    Czyli bardzo szybko postepujace opadanie z sil. Na tyle szybkie ze nim
    cokolwiek zrobisz to juz nie masz sily sie ruszyc, zaraz potem zasypiasz.

    Pewnie zalezy tez od rodzaju srodka i od tego jak szybko go wpuszczaja.

    > Podobno wpuszczają z sąsiedniego przedziału.

    A to gorzej.
    Mozna miec caly czas uchylone okno, albo drzwi na korytarz.
    Powinno pomoc - pewnie zlodzieje okradaja tylko przedzialy z zamknietymi oknami.