  • 1. Data: 2004-09-24 08:03:51
    Temat: Czy zająć stanowisko na pismie na argumenty biegłego?
    Od: Ola <l...@o...pl>

    Walcze z Zusem o przyznanie mi renty na stale i zmiane grupy (choroba
    nieuleczalna). Sad skierowal mnie na badania do biegłego, u którego bylam.
    Dzisiaj wlasnie otrzymałam odpis opini biegłego i wezwanie na rozprawe,
    ktora ma się odbyc za miesiąc. Pytanie brzmi: czy jeśli nie zgadzam się z
    niektórymi argumentami biegłego, to czy musze ( a może powinnam)
    ustosunkowac się do tej opinii na pismie i przesłać do sadu jeszcze PRZED
    rozprawą? Czy tez wystarczy jak to zrobie ustnie tzn. powiem z czym się nie
    zgadzam, JUZ NA rozprawie? Jak jest lepiej?
    Może ktos bardziej obyty w tego typu sprawach się wypowie?
    Bardzo proszę o odzew.
    L.