  • 81. Data: 2009-07-05 14:46:48
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisali:

    > Blad wnioskowania logicznego. Drugie zdanie jest wylacznie
    > twoim domniemaniem, ktoremu usilujesz nadac status faktu.

    Bo to jest fakt. Uzytkownicy modyfikujacy konsole graja na piratach.

    > okresie wychodzi pelny zamordyzm. Odwroce zagadnienie: dlaczego
    > uzytkownicy maja byc ograniczani w swoich prawach w imie
    > zysku korporacji?

    Przeciez nikt nie zmusza do kupowania konsol ani gier.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 82. Data: 2009-07-05 14:51:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a50bcd8$3@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Roztrzaskac moze, modyfikowac nie.
    Skończ pie***lić.
    Udowodnij.

    --
    Jotte

  • 83. Data: 2009-07-05 14:51:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    KRZYZAK wrote:

    > Nie ma takiej potrzeby. Co roku sprzedaje sie tysiace nozy z idealnym
    > czubkiem i nie sa wykorzystywane do zabijania. Natomiast przerobka
    > konsoli sluzy wylacznie do okradania producenta.

    Nawet gdyby tak było, a nie jest, to nie ma to żadnego związku z tematem.
    Skoro kupiłem konsolę, to jest moja i powinienem móc z nią zrobić co mi
    się żywnie podoba. Nikogo nie powinno to interesować.

    Korzystanie z oprogramowania niezgodnie z licencją to natomiast zupełnie
    inna kwestia i tu oczywiście producent powinien móc dochodzić swoich
    praw, ale nie ograniczając przy tym mojego prawa własności!

    --
    cokolwiek

  • 84. Data: 2009-07-05 14:52:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:4a50bcd7$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > No i to, ze modyfikacja jest tylko poto, zeby uruchamiac piraty.
    Udowodnij.

    --
    Jotte

  • 85. Data: 2009-07-05 14:52:37
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Rafal M pisze:
    > Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? ;-) Czy
    > policja wyskoczyla przed orkiestre? A moze pismaki cos przekrecily?

    Policja, która od ponad 10 lat nie złapała zabójców ani zleceniodawców
    zabójstwa swojego szefa, wyłapuje grożnych modyfikatorów konsol. To już
    nawet nie jest śmieszne.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 86. Data: 2009-07-05 14:52:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    KRZYZAK wrote:

    > Dowod jest - modchip zamontowany w konsoli.

    Nie bredź. Na tej samej zasadzie posiadanie broni palnej byłoby dowodem
    zabójstwa.

    --
    cokolwiek

  • 87. Data: 2009-07-05 14:53:44
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Lip, 11:43, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:

    > Czlowiek z lutownica modyfikuje konsoele, tak, zeby mozna bylo uruchomic
    > na niej pirackie kopie gier. Pozniej na takiej konsoli uruchamia sie gre,
    >    za ktora nie zaplacilo sie producentowi. Teraz rozumiesz?

    Czemu akurat od razu zakladasz, ze konsole modyfikuje sie tylko po to,
    zeby uruchamiac gre lamiac warunki umowy licencyjnej (bo przeciez gry
    nie mozna kupic! Mozna kupic "zezwolenie" na jej wykorzystywanie).

    Moze ktos akurat modyfikuje konsole, bo lubi gry "regionalne" i
    sprowadza sobie oryginalne gry z Japonii?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 88. Data: 2009-07-05 14:54:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:4a50bcd8$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Bo to jest fakt. Uzytkownicy modyfikujacy konsole graja na piratach.
    Byc moze.
    A uzytkownicy zaostrzajacy noze popelniaja czasem morderstwa.
    No i co?

    --
    Jotte

  • 89. Data: 2009-07-05 14:56:54
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Lip, 15:33, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:

    > Mozesz sam sie latwo przekonac. Wez legalna gre i uruchom w
    > niemodyfikowanej konsoli. Dziala bez problemu

    No tak: Mam nie modyfikowana konsole Xbox360 kupiona w Europie.
    Podczas wycieczki do Japonii kupuje sobie jakas oryginalna gre ktora
    mi sie spodobala.
    O co? Nie dziala!

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 90. Data: 2009-07-05 15:07:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    KRZYZAK wrote:

    > Roztrzaskac moze, modyfikowac nie.

    W imię czego ma istnieć to ograniczenie prawa własności?

    --
    cokolwiek