  • 21. Data: 2009-07-03 10:21:46
    Temat: Re: Czy za d???????????????????????
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Skąd wziąłeś te 6 miesięcy ?

    Wszystko zależy od danej sprawy.
    Z mojej praktyki wynika, że jak ktoś dostaje warunkowe zawieszeni na
    np. 5 lat,
    to sąd orzeka, że w czasie próby musi naprawić szkodę.

    Jeśli nie zostanie naprawiona szkoda, to sąd nie próbuje odwieszać
    wyroku,
    tylko z urzędu wyznacza termin posiedzenia.

    ===================================

    1. 6 miesiecy to czas zatarcia dla tego typu przestepstw. Zatarcie nastepuje
    po 6 miesiacach od daty zakonczenia proby

    2. z urzedu nic sie samo nie dzieje moze z wyjatkiem kuratora. Dostaniesz
    kuratora, nie odezwiesz sie do niego albo kurator uzna, ze nie naprawiles
    szkody i sklada wniosek o odwieszenie zawiasow

    3. nie da sie odwiesic wyroku zawieszonego po terminie 6 miesiecy od
    zakonczenia okresu zawieszenia.

    Icek

  • 22. Data: 2009-07-03 10:26:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Z tym że Icek napisał, że w każdym przypadku jakichkolwiek zaległości
    > kredytowych będzie w grę wchodził kodeks karny - co jest oczywistą bzdurą.
    >
    > I w dodatku w przypadku wyłudzenia kredytu będzie to Art. 297 KK (pod
    > który teoretycznie można podpaść nawet jeśli się kredyt grzecznie spłaca
    > ;) )

    nie twierdze, ze _tylko_ i w _kazdym_. Jest to ze zgloszenia prywatnego a
    nie scigane z urzedu.

    nie wiem jak teraz ale gdy tematem sie interesowalem ze 2-3 lata temu to
    wlasnie byl 286kk gdyz wprowadzasz bank w blad podpisujac wniosek kredytowy
    majac swiadomoc, ze nie spelnisz swiadczenia.

    przy czym jak to w polsce bywa udowodnienie, ze miales mozliwosci spoczywa
    na Tobie a nie na prokuratorze, ktory zaklada, ze nie splaciles bo nie
    miales mozliwosci i oczywiscie wiedziales o tym biorac kredyt (czyli takie
    domniemanie niewinnosci w naszym polskim wydaniu)

    Icek

  • 23. Data: 2009-07-03 10:27:06
    Temat: Re: Czy za długi można iść siedzieć
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Kto ci naopowiadał takich bredni?

    mam Ci sygnatury podac czy co ?

    Widzialem takie sprawy, widzialem takie wyroki.

    Icek

  • 24. Data: 2009-07-03 19:30:53
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote
    > nie twierdze, ze _tylko_ i w _kazdym_. Jest to ze zgloszenia prywatnego a
    > nie scigane z urzedu.

    286 kk prywatne, eee..., chyba nie... Co najwyzej wnioskowe, jesli dotyczy
    osób najblizszych.

  • 25. Data: 2009-07-03 22:22:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > nie twierdze, ze _tylko_ i w _kazdym_. Jest to ze zgloszenia prywatnego a
    > nie scigane z urzedu.

    OK, zatem to, co napisałeś mogło zostać tak zinterpretowane. Lepiej? ;)

    > nie wiem jak teraz ale gdy tematem sie interesowalem ze 2-3 lata temu to
    > wlasnie byl 286kk gdyz wprowadzasz bank w blad podpisujac wniosek kredytowy
    > majac swiadomoc, ze nie spelnisz swiadczenia.

    Ale na to jest specjalny paragraf - jeśli ktoś fałszuje informacje o
    zdolności kredytowej.

    To jakieś chore...

  • 26. Data: 2009-07-03 22:23:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > mam Ci sygnatury podac czy co ?

    Poproszę.

    > Widzialem takie sprawy, widzialem takie wyroki.

    Musiało być coś więcej, np. celowo zafałszowana zdolność kredytowa.

  • 27. Data: 2009-07-03 22:23:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Praktyka.
    > Nie wiem jak jest w innych miastach, ale we Wrocku
    > PKO BP wali jak z bębna ludziom, że próbowali wyłudzić
    > kasę a sądy przybijają jak leci.

    To jest jakieś chore...

  • 28. Data: 2009-07-06 15:41:38
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Poproszę.

    VK 944/02

    > Musiało być coś więcej, np. celowo zafałszowana zdolność kredytowa.

    znam skazanego. Wiem, ze nie bylo drugiego dna. Skazany dostal od banku
    karte z limitem. Na podstawie obrotow na koncie (prawdziwych). Nie skladal
    wniosku o ta karte tylko przyszlo, ze bank przyznal. Oskarzony korzystal z
    karty i konta przez okres 2,5 roku a z w koncu nie splacil kredytu (debetu).

    26 czerwca 2007 roku (V Ko1491/07) sad zarzadza wykonanie kary (na pare dni
    przed uplywem 6 miesiecy od zakonczenia okresu proby) z powodu razacego
    naruszenia porzadku prawnego poprzez nie naprawienie szkody wobec banku.
    Najciekawsze jest to, ze bank zwolnil skazanego z obowiazku naprawienia
    szkody o czym sad powiadomil na pismie.

    to tyle. Wystarczy, ze masz niesplacony dlug i mozesz isc siedziec. Taka
    jest praktyka.

    A co do teorii to ja zawsze twierdzilem, ze mam stycznosc z praktyka a nie
    teoria.

    Icek

  • 29. Data: 2009-07-07 15:19:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

> [...]
    > naruszenia porzadku prawnego poprzez nie naprawienie szkody wobec banku.
    > Najciekawsze jest to, ze bank zwolnil skazanego z obowiazku naprawienia

    W takiej sytuacji sprawa karna, zamiast zwykłej egzekucji komorniczej?
    Tych sędziów kompletnie tam posrało? Oni są tak aż tak niekompetentni
    czy aż tak skorumpowani?

    Ech, stara Pawlakowa miała rację ;-/

> [...]
    > jest praktyka.
    >
    > A co do teorii to ja zawsze twierdzilem, ze mam stycznosc z praktyka a nie

    Cóż, jak tak dalej pójdzie to w praktyce sędziowie zaczną obrywać
    granatami znikąd, bo ludzka cierpliwość ma jednak pewne granice.

  • 30. Data: 2009-07-07 17:40:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W takiej sytuacji sprawa karna, zamiast zwykłej egzekucji komorniczej?
    > Tych sędziów kompletnie tam posrało? Oni są tak aż tak niekompetentni
    > czy aż tak skorumpowani?
    >
    > Ech, stara Pawlakowa miała rację ;-/

    takie zycie, mi sie to tez nie podoba ale walczyc chyba juz nie ma sensu.

    Kiedys jeszcze mi sie chcialo ale po pewnym czasie stwierdzam, ze samemu to
    jestem maly pikus.

    Icek