eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale? › Czy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne
    reklamy po każdym rozdziale?
    Date: Thu, 19 May 2022 12:07:18 +0200 (CEST)

    Prawa autorskie do książki wygasły (75 lat od śmierci autora).
    Czy podmiot publikujący taką książkę ma prawo wpierdalać własne reklamy
    po każdym rozdziale książki? Ja zakładam że wygasłe prawa autorskie nie
    pozwalają na *dowolną* modyfikacje książki/utworu. Czy na taką to inne
    pytanie. Do reklam/informacji gutenberg.org "raz przed początkiem"
    jakoś przywykłem i nawet potwierdzam ich zasadność.

    Postuje bo kolejna reklama już po kilku rozdziałach wkurzyła mnie
    wystarczająco nakręcając spiralę "irytacji".

    Dla Ustalenia uwagi:
    Autor: Juliusz Verne (-1905) https://pl.wikipedia.org/wiki/Juliusz_Verne
    Wydawca: wolnelektury.pl
    Książka: Tajemnicza Wyspa 1 [wersja elektroniczna]
    Ilość rozdziałów książki: ponad 20

    --
    A. Filip