eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]

  • 21. Data: 2019-10-22 12:59:57
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > W końcu dowodem na fałszerstwa wyborów w Rosji miała być wysoka
    > korelacja wysokiej frekwencji z dużą ilością głosów na partie Putina.

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 22. Data: 2019-10-22 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > AFAIR w paru+ krajach/stanach powtórne liczenie głosów jest
    > automatyczne przy małej różnicy głosów (ustalonej przepisami) a w
    > innych praktycznie gwarantuje półautomatycznie przyklepywany wniosek
    > o powtórne przeliczenie głosów.
    >
    > IMHO w Okręgu 100 (44_956:44 636:43 933) mała różnica liczby głosów
    > _powinna_ być samodzielnym powodem do nakazania powtórnego
    > przeliczenia, w okręgu 75 (64_172:61 823) _samodzielnym_ już
    > "niekoniecznie". [ Wypowiadam się z punktu widzenia "powagi
    > (wiarygodności) wyborów" ]
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/pis-sklada-protest-w
    yborczy-ponowne-p
    > rzeliczenie-glosow-w-dwoch-okregach/q1csb0r

    Bez zartów... W kraju w ktorym kształt ksiazeczki do głosowania dał 10%+
    jednemu ugrupowaniu i nikomu to zbytnio nie przeszkadzało ty mowisz o
    takich detalach jak roznica w kilku głosach? ROTFL...

    Własciwie pytanie które się nasuwa brzmi troche inaczej - ile warty jest
    głos osoby która nie potrafi prawidłowo wypełnic karty do głosowania?

    Moze trzeba by najpierw jakis egzamin urzadzac przy wejsciu i wydawac
    karte dopiero wtedy jak iksinski pokaze ze rozumie gdzie i po co
    przyszedł? ;-DDD

    Przykładowo jakies 95% wykłada sie na pytaniu: na wojewode z jakiej
    partii głosowałes w ostatnich wyborach samorzadowych :)))

    Ja proponuje inne pytanie - jaka ksiazke ostatnio czytałes?! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 23. Data: 2019-10-22 13:12:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > ROTFL

    W Rosji też z pewnością nie fałszują nigdzie wyborów? :-)

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2019-10-22 13:12:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 22 Oct 2019 10:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > Ja proponuje inne pytanie - jaka ksiazke ostatnio czytałes?! ;-P

    To faworyzuje słuchaczy Ojca Inkasenta, bo oni nie odrywają się od
    książeczki do nabożeństwa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-10-22 13:15:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > Ładne, a co to za historia?

    Europejski Nakaz Aresztowania wprowadzany w RP3 gdy w Konstytucji
    (jeszcze) stał jak wół wyrażony wprost zakaz ekstradycji [konstytucyjka
    została po fakcie dostosowana do po wcześniej podpisanej Umowy *z UE* ]

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2019-10-22 13:24:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    >jednemu ugrupowaniu i nikomu to zbytnio nie przeszkadzało ty mowisz o
    >takich detalach jak roznica w kilku głosach? ROTFL...

    Ale dlaczego mialby dac jednemu ugrupowaniu ?
    I komu i jak mialoby to przeszkadzac ?

    Ale przeszkadzalo, i teraz ksiazeczek juz nie ma ...

    >Własciwie pytanie które się nasuwa brzmi troche inaczej - ile warty
    >jest
    >głos osoby która nie potrafi prawidłowo wypełnic karty do głosowania?

    Jesli dostajesz ksiazeczke i w pouczeniu pisze "zaznaczyc X tylko w
    jednym kwadracie na karcie" ...

> [...]
    >partii głosowałes w ostatnich wyborach samorzadowych :)))

    >Ja proponuje inne pytanie - jaka ksiazke ostatnio czytałes?! ;-P

    A audiobooki sie licza?

    Zreszta trzeba isc z czasem, postepem i osiagnieciami - ksiazki do
    kosza :-P

    I w ogole zakazac
    https://www.historytoday.com/archive/reading-bad-you
    r-health

    J.

  • 27. Data: 2019-10-22 16:06:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy ich mentalności to nawet nie muszą i to jest najsmutniejsze.

    -----

  • 28. Data: 2019-10-22 16:09:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Przy ich mentalności to nawet nie muszą i to jest najsmutniejsze.

    Kto ich tam wie.
    Z jednej strony - Putin sie moze Rosjanom podobac, przynajmniej
    wiekszosci,
    a z drugiej - wolne wybory przy ich mentalnosci ? :-)

    -----

  • 29. Data: 2019-10-22 16:22:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Oct 2019 16:06:23 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Przy ich mentalności to nawet nie muszą i to jest najsmutniejsze.

    Czasy są ponure i nawet rosyjski suweren zaczyna fikać:
    http://wyborcza.pl/7,75399,23947228,rosyjskie-cuda-n
    ad-urna-czyli-kto-wygral-wybory-w-kraju-nadmorskim.h
    tml

    "Wybory gubernatora Kraju Nadmorskiego, które ponoć wygrał faworyt partii
    władzy Jedna Rosja, trzeba powtórzyć, bo zbyt brutalnie i otwarcie je
    fałszowano. Czegoś takiego w Rosji putinowskiej jeszcze nie było.
    Kiedy w nocy z niedzieli na poniedziałek KKW podsumowała już wyniki z
    prawie 96 proc. lokali wyborczych, przewaga komunisty nad faworytem Putina
    wynosiła 5 pkt proc. Iszczenko zaczął odbierać gratulacje, składać
    deklaracje. Obiecał między innymi, że będzie prowadzić w regionie politykę
    zgodną z wolą Władimira Putina.

    Ale wtedy zaczęły się cuda nad urną.

    GAS, czyli państwowy elektroniczny system liczenia głosów, zaciął się na
    ponad godzinę. Pod siedzibę KKW, choć nic się tam nie paliło, zjechały wozy
    straży pożarnej. Strażacy ewakuowali wszystkich ludzi z budynku.

    Kiedy GAS się odblokował i do komisji krajowej znów zaczęły napływać
    protokoły z komisji lokalnych, okazało się, że liczba podliczonych już
    wcześniej głosów oddanych na Iszczenkę nieco zmalała. Za to na człowieka
    Kremla wszędzie głosują wszyscy.

    Masowo poparli go na przykład marynarze głosujący w prowizorycznych
    lokalach wyborczych na statkach zacumowanych ,,w porcie w Ussuryjsku". To
    miasto akurat nie leży nad morzem, żadnego portu, a co za tym idzie, i
    statków tam być nie może.

    Ale dzięki poparciu załóg tych ,,latających Holendrów" popierany przez
    Putina kandydat, jak ogłoszono rano, zebrał 49,02 proc. głosów i wygrał z
    Iszczenką (48,5 proc.).

    Komuniści, choć to w Rosji oswojona opozycja, zaprotestowali, niezbicie
    dowodząc, że podliczenie ostatnich 4 proc. głosów nie mogło zniwelować
    5-pkt przewagi ich kandydata nad przeciwnikiem, bo podstawowe zasady
    arytmetyki to wykluczają. Wskazywali też, że w miarę podliczania kolejnych
    protokołów liczba głosów oddanych na pretendenta nijak maleć nie może."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2019-10-22 17:10:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Ja oszukiwałem, Ty oszukiwałeś, wygrał lepszy" ;-))

    -----