eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do
    nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Date: Tue, 22 Oct 2019 13:24:58 +0200

    7.0.0.1...
    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    yborczy-ponowne-przeliczenie-glosow-w-dwoch-okregach
    /q1csb0r

    >Bez zartów... W kraju w ktorym kształt ksiazeczki do głosowania dał
    >10%+
    >jednemu ugrupowaniu i nikomu to zbytnio nie przeszkadzało ty mowisz o
    >takich detalach jak roznica w kilku głosach? ROTFL...

    Ale dlaczego mialby dac jednemu ugrupowaniu ?
    I komu i jak mialoby to przeszkadzac ?

    Ale przeszkadzalo, i teraz ksiazeczek juz nie ma ...

    >Własciwie pytanie które się nasuwa brzmi troche inaczej - ile warty
    >jest
    >głos osoby która nie potrafi prawidłowo wypełnic karty do głosowania?

    Jesli dostajesz ksiazeczke i w pouczeniu pisze "zaznaczyc X tylko w
    jednym kwadracie na karcie" ...

    >Moze trzeba by najpierw jakis egzamin urzadzac przy wejsciu i wydawac
    >karte dopiero wtedy jak iksinski pokaze ze rozumie gdzie i po co
    >przyszedł? ;-DDD
    >Przykładowo jakies 95% wykłada sie na pytaniu: na wojewode z jakiej
    >partii głosowałes w ostatnich wyborach samorzadowych :)))

    >Ja proponuje inne pytanie - jaka ksiazke ostatnio czytałes?! ;-P

    A audiobooki sie licza?

    Zreszta trzeba isc z czasem, postepem i osiagnieciami - ksiazki do
    kosza :-P

    I w ogole zakazac
    https://www.historytoday.com/archive/reading-bad-you
    r-health