  • 21. Data: 2018-05-31 23:13:38
    Temat: Re: Czy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-31 o 21:01, z pisze:

    > To podobna półka niemocy biurokratycznej.

    > Prawnicy mają z tym problem.
    > A normalny inteligenty Kowalski po maturze nie ma tu żadnych wątpliwości.

    To skąd oni biorą tych nienormalnie nie inteligentnych bez matury?
    Bo skoro strona wisi to interes kwitnie i chętni płacą.

    > Ta strona to bezczelne oszustwo z premedytacją!

    Możliwe a nawet prawdopodobne, ale czy potrafisz to udowodnić?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-06-01 12:27:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 23:13, RadoslawF pisze:

    > To skąd oni biorą tych nienormalnie nie inteligentnych bez matury?
    > Bo skoro strona wisi to interes kwitnie i chętni płacą.

    Czyli winni są Ci co dają się oskubać?

    > Możliwe a nawet prawdopodobne, ale czy potrafisz to udowodnić?

    Jeśli jesteś aż tak tępy że nie potrafisz zastosować przepisu prawnego
    do konkretnej oczywistej sytuacji to nie powinieneś się wypowiadać w
    kwestiach prawnych a na pewno nie pouczać innych.

    A jeśli robisz to celowo to Ci wolno ;-)

    Ale reputacji sobie nie poprawisz. Nie... Nie o prawniczej reputacji
    mówię :-)

  • 23. Data: 2018-06-01 12:41:23
    Od: z <...@...pl>

    > Nie, ale nie rozumiem,co ma do tego wychowanie moich dzieci.

    Widocznie jeszcze młodyś ;-)

  • 24. Data: 2018-06-01 13:10:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-01 o 12:27, z pisze:

    > Czyli winni są Ci co dają się oskubać?

    Czasem tak. Już Rzymianie ukuli termin "rażącego niedbalstwa", czyli
    "niezrozumienia tego, co wszyscy rozumieją". Zatem jest to po prostu
    prawnicza definicja głupoty. Problemem jest to, że głupi zamiast płacić
    za swoją głupotę (co dawałoby szansę na wyciągnięcie jakichś wniosków
    przynajmniej wśród niektórych) wymuszają zmianę prawa chroniącego przed
    własną głupotą również na normalnych obywateli, co doprowadza do ich
    rozleniwienia umysłowego i poszerzania się zakresu ogólnej głupoty.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-06-01 15:39:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > do konkretnej oczywistej sytuacji to nie powinieneś się wypowiadać w
    > kwestiach prawnych a na pewno nie pouczać innych.

    Winę trzeba udowodnić.
    Nie jest to łatwe i dlatego mało kto próbuje.
    Natomiast jak widać na twoim tekście łatwo jest przypierdolić
    rozmówcy. Ale tylko człowiek tępy liczy że na drugi raz
    nie rozmówca napisze prawdy aby takiego przypierdalacza uniknąć.

    Dalej uważasz że poprawiłeś sobie reputację kosztem mojej?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2018-06-01 15:52:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 13:10, Liwiusz pisze:

> [...]
    > własną głupotą również na normalnych obywateli, co doprowadza do ich
    > rozleniwienia umysłowego i poszerzania się zakresu ogólnej głupoty.

    Nie wiem co kto tu na kim wymusza ale istniej przepis o oszustwie.

    Ja chcę wymusić jego stosowane albo likwidację

    A Ty jaki masz pomysł?

  • 27. Data: 2018-06-01 15:54:46
    Od: z <...@...pl>

    Daj już spokój. Małość i niemoc zalewa Ci klawiaturę.

  • 28. Data: 2018-06-01 16:34:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-01 o 15:52, z pisze:

    > Nie wiem co kto tu na kim wymusza ale istniej przepis o oszustwie.
    >
    > Ja chcę wymusić jego stosowane albo likwidację
    >
    > A Ty jaki masz pomysł?

    Ja mam pomysł taki, że jak ktoś sprzedaje ci jabłka jako pomarańcze, to
    niby jest to oszustwo, ale poniżej pewnego poziomu rażącego niedbalstwa
    po stronie poszkodowanego powinno się wyłączać karalność.

    No bo proszszsz, wierzyć w internetowe bajeczki?

    Z drugiej strony - jesteś w stanie zagwarantować, że nie istnieje taka
    osoba, która stosując ten specyfik, odniosła takie efekty? Na tym
    właśnie polega myk takiego testimonialsa, że nawet ja mogę powiedzieć,
    że woda mnie z grypy wyleczyła, i chwalenie się takim poglądem karalne
    nie jest. Co najwyżej świadczy o mnie, jak i o osobach, które mi wierzą.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2018-06-01 17:02:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-01 o 15:54, z pisze:

    > Daj już spokój. Małość i niemoc zalewa Ci klawiaturę.

    Powiedział bym że jednak tobie.
    I ciągle liczysz że ktoś coś za ciebie zrobi.
    A jak dyskutant nie chciał to wystartowałeś z osobistymi wycieczkami.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-06-01 17:17:18

    Taki apel

    Podajcie w jakiej sytuacji ma wprost zastosowanie przepis:

    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    Co delikwent musi zrobić aby ukarać go z tego artykułu?
    KONKRETY