  • 11. Data: 2018-05-29 22:27:47
    Temat: Re: Czy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 19:32, RadoslawF pisze:
    > RODO nie ma z tym nic wspólnego.

    Ma wiele wspólnego bo tak samo dużym firmom można skoczyć z powodów
    prawnych (dochowali staranności) a małych się straszy i dodaje
    obowiązków. Bądźmy konsekwentni.
    A tak poza tym...
    To jestem zdumiony że w obliczu przepisów o oszustwie (nic na tej
    stronie nie jest prawdą) nie można "cfaniaczka" posadzić.

    Mam zacytować przepis? :-)

  • 12. Data: 2018-05-29 22:38:25
    Od: z <...@...pl>

    n?

    > Po pierwsze ta reklama jest czynem nieuczciwej konkurencji. Nie jest
    > jednak czynem zabronionym,
    To można ścigać czy nie można. Kto taką konstrukcję prawną wprowadził.
    imię i nazwisko palanta.

    a zatem ktoś musiałby mieć interes w pozwaniu
    > sprawcy. Po drugie trzeba by było tę Natalię znaleźć i dowieść, że to
    > ściema. A to może być problemem w świetle moich badań. Rzuć okiem:

    E tam... Ja w ciągu 5 minut jestem w stanie udowodnić że doktor nie
    istnieje a facjata Natalii jest zmyślona/spreparowana.

    NIE DA SIĘ... Takie głodne kawałki to w piaskownicy bachorom...

    Trzeba mieć jaja a z tym jak wiadomo krucho bo strach przed drobnymi
    druczkami.
    Niektórzy twierdzą że to celowe i ukartowane.
    A cholera wie... ;-)

    Może dalej ju nie linkuj bo mój windows zaczyna alarmować o trojanach :-)
    Za to też bym posadził jak można za RODO :-)

  • 13. Data: 2018-05-29 23:41:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-05-18 o 22:38, z pisze:

    > To można ścigać czy nie można. Kto taką konstrukcję prawną wprowadził.
    > imię i nazwisko palanta.

    Można, ale musi być zainteresowany pokrzywdzony.

    > a zatem ktoś musiałby mieć interes w pozwaniu
    >
    > E tam... Ja w ciągu 5 minut jestem w stanie udowodnić że doktor nie
    > istnieje a facjata Natalii jest zmyślona/spreparowana.

    No i co z tego?

  • 14. Data: 2018-05-29 23:46:33
    Od: z <...@...pl>

    > Można, ale musi być zainteresowany pokrzywdzony.
    Czy to jest dobra konstrukcja? Wyraź się.

    > No i co z tego?

    Obnażam niedociągnięcia w dążeniu do doskonałości.

    Czy to jest zła postawa i lepiej żeby było tak jak było?

  • 15. Data: 2018-05-30 01:20:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 22:38, z pisze:

    > Może dalej ju nie linkuj bo mój windows zaczyna alarmować o trojanach :-)
    > Za to też bym posadził jak można za RODO :-)

    Dzięki wielkie. Zaraziłeś mi Chrome/windowsa jakimś gównem. I to na
    wspaniałym win10 ;-)
    A z 5 lat nie miałem czegoś takiego

  • 16. Data: 2018-05-30 10:22:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 22:27, z pisze:

    > Ma wiele wspólnego bo tak samo dużym firmom można skoczyć z powodów
    > prawnych (dochowali staranności) a małych się straszy i dodaje
    > obowiązków. Bądźmy konsekwentni.

    My?
    My nie tworzymy przepisów.
    A RODO jest od "ochrony" danych osobowych a nie oszustw.

    > A tak poza tym...
    > To jestem zdumiony że w obliczu przepisów o oszustwie (nic na tej
    > stronie nie jest prawdą) nie można "cfaniaczka" posadzić.
    >
    > Mam zacytować przepis? :-)

    Nie.
    Udowodnić ze go złamali. I z tym będziesz miał problem.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-05-30 23:16:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-05-18 o 23:46, z pisze:
    > Czy to jest dobra konstrukcja? Wyraź się.

    A co ja mam tu do oceniania?

    > Obnażam niedociągnięcia w dążeniu do doskonałości.
    > Czy to jest zła postawa i lepiej żeby było tak jak było?

    Postawa dobra, tylko pewnych rzeczy nie przeskoczysz. No przecież w
    takie dyrdymały, to tylko idiota uwierzy.

  • 18. Data: 2018-05-31 21:01:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-30 o 10:22, RadoslawF pisze:
    > A RODO jest od "ochrony" danych osobowych a nie oszustw.

    To podobna półka niemocy biurokratycznej.

    > Udowodnić ze go złamali. I z tym będziesz miał problem.

    Prawnicy mają z tym problem.
    A normalny inteligenty Kowalski po maturze nie ma tu żadnych wątpliwości.

    Ta strona to bezczelne oszustwo z premedytacją!

  • 19. Data: 2018-05-31 21:03:45
    Od: z <...@...pl>

    > Postawa dobra, tylko pewnych rzeczy nie przeskoczysz.

    Czyli dopóki na ulicach nie leje się krew to mamy w dupie prawo i jego
    przestrzeganie?
    Tak wychowujesz swoje dzieci?

  • 20. Data: 2018-05-31 23:13:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31-05-18 o 21:03, z pisze:

    > Czyli dopóki na ulicach nie leje się krew to mamy w dupie prawo i jego
    > przestrzeganie?

    Nie, po prostu nie przejmuję się pierdołami. Jeśli ktoś chce, to może
    pozew złożyć.

    > Tak wychowujesz swoje dzieci?

    Nie, ale nie rozumiem,co ma do tego wychowanie moich dzieci.