  • 21. Data: 2010-02-26 14:09:29
    Temat: Re: Czy to sie da ugryzc?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hm7pg8$eet$2@news.onet.pl...

    > Raczej na pewno ponad 5 lat. Musze kwity poszukac.
    > Sprobuje ta sciezka pojsc. Tylko... z tego co sie zorientowalem dbanie o
    > legalizacje jest w gestii wlasciciela. Natomiast nigdzie nie doczytalem o
    > konsekwencjach braku legalizacji dla wlasciciela wodomierza.

    Właścicielem wodomirzea są wodociągi. To ostatni należący do nich punkt
    sieci. Dalej sieć jest Twoja. Jeśli wodomierz nie posiada legalizacji, to
    po prostu nie mają jak udowodnić, ile wody wziąłeś i liczy się średnią.
    Obejrzyj wodomierz, bo na nim powinna byś legalizacja.

  • 22. Data: 2010-02-26 14:25:41
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-26 15:09, Robert Tomasik pisze:

    > Właścicielem wodomirzea są wodociągi.

    Stanowczo protestuję. Jestem właścicielem 4 wodomierzy i nie jestem
    wodociągiem. :)

    --
    spp

  • 23. Data: 2010-02-26 18:56:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Stanowczo protestuję. Jestem właścicielem 4 wodomierzy i nie jestem
    > wodociągiem. :)

    Ale żaden z nich nie służy wodociągom do wystawiania faktur, a o taki
    wodomierzu mowa.