  • 1. Data: 2010-02-25 01:48:58
    Temat: Szukam dobrego prawnika do odszkodowania
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Szukam dobrej kancelarii/prawnika do walki o odszkodowanie. Mozecie mi polecic
    jakiegos rekina.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-02-25 05:44:10
    Temat: Re: Szukam dobrego prawnika do odszkodowania
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WW3 napisał(a):

    > Szukam dobrej kancelarii/prawnika do walki o odszkodowanie. Mozecie mi polecic
    > jakiegos rekina.

    Chuck Noris, Bruce Willis ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-02-25 06:34:36
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    Stefan Hambura.
    Ps. Jakie pytanie, takie odpowiedzi. Pzdr.

  • 4. Data: 2010-02-25 08:51:23
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 25 Lut, 02:48, "WW3" <w...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Szukam dobrej kancelarii/prawnika do walki o odszkodowanie. Mozecie mi polecic
> [...]

    Kevin Lomax nigdy nie przegrał żadnej sprawy ale za jego usługi musisz
    oddać duszę

  • 5. Data: 2010-02-25 15:36:07
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-02-25 02:48, WW3 pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam dobrej kancelarii/prawnika do walki o odszkodowanie. Mozecie mi polecic
    > jakiegos rekina.

    Jak rekina, to nawet nie ma sie nad czym zastanawiac : tylko Sebastian
    Stark!
    http://www.imdb.com/title/tt0805666/

    --
    Adam

  • 6. Data: 2010-10-27 11:57:50
    Od: "kamil111" <2rypin@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Nie znam definicji ,,rekina,, ale z pewnością odszkodowania ma w paluszku o czym się
    przekonałem i polecam - Iwona Wilczewska tel 054 280 6832