  • 11. Data: 2010-02-25 20:39:11
    Temat: Re: Czy to sie da ugryzc?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-25 18:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Chwila... Dziesięciu odbiorców na jednym liczniku??? Co to za jakieś
    > herezje?

    Spółdzielnia mieszkaniowa? :)

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-02-25 20:43:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Spółdzielnia mieszkaniowa? :)

    Wtedy są podliczniki. Zresztą spółdzielnia to spółdzielcy - odpowiadają
    za swoje instalacje.

  • 13. Data: 2010-02-25 20:51:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-25 21:43, Andrzej Lawa pisze:

    >>> Chwila... Dziesięciu odbiorców na jednym liczniku??? Co to za jakieś

    > Wtedy są podliczniki. Zresztą spółdzielnia to spółdzielcy - odpowiadają
    > za swoje instalacje.

    Albo nie ma podliczników - znam takie spółdzielnie. :)
    A stare spółdzielnie to system mieszany - cześć podliczniki, część na
    ryczałcie.

    --
    spp

  • 14. Data: 2010-02-25 20:52:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Albo nie ma podliczników - znam takie spółdzielnie. :)
    > A stare spółdzielnie to system mieszany - cześć podliczniki, część na
    > ryczałcie.

    Doczytaj łaskawie do końca co napisałem.

  • 15. Data: 2010-02-25 20:57:39
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-25 21:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Doczytaj łaskawie do końca co napisałem.

    Dziwiłeś się, że na jednym liczniku siedzi 10 odbiorców - wskazałem taki
    przypadek że jak najbardziej jest to możliwe. Ot, tyle. :)
    A w rozważanej przez nas sytuacji wcale nie jest powiedziane że umowa z
    wodociągami nie przewiduje odpowiedzialności odbiorców za licznikiem.

    --
    spp

  • 16. Data: 2010-02-25 20:59:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

> [...]
    > A w rozważanej przez nas sytuacji wcale nie jest powiedziane że umowa z
    > wodociągami nie przewiduje odpowiedzialności odbiorców za licznikiem.

    Nadal nie rozumiesz.

    Członkowie spółdzielni to spółdzielnia. Płaci spółdzielnia == płacą
    członkowie.

    Jak się już rozliczają między sobą to ich prywatna sprawa.

  • 17. Data: 2010-02-25 21:05:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-25 21:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Nadal nie rozumiesz.
    >
    > Członkowie spółdzielni to spółdzielnia. Płaci spółdzielnia == płacą
    > członkowie.
    >
    > Jak się już rozliczają między sobą to ich prywatna sprawa.

    I co stoi na przeszkodzie, że tak samo jest w przypadku tych 10 gospodarstw?

    --
    spp

  • 18. Data: 2010-02-25 21:10:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > I co stoi na przeszkodzie, że tak samo jest w przypadku tych 10
    > gospodarstw?

    Nic. Wtedy nadal płaci cała spółdzielnia za całą dostarczoną za licznik
    wodę.

  • 19. Data: 2010-02-26 05:06:32
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > W wiejskich też tak jest, bo to wynika z przepisów metrologicznych, tylko
    > nigdzie nie potrafię znaleźć informacji, że ów wodomierz pracował ponad 5
    > lat.

    Plomby/stickera (naklejki) nie ma ?
    U nas tam jest data.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 20. Data: 2010-02-26 06:25:09
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > W wiejskich też tak jest, bo to wynika z przepisów metrologicznych,
    > tylko nigdzie nie potrafię znaleźć informacji, że ów wodomierz pracował
    > ponad 5 lat.

    Raczej na pewno ponad 5 lat. Musze kwity poszukac.
    Sprobuje ta sciezka pojsc. Tylko... z tego co sie zorientowalem dbanie o
    legalizacje jest w gestii wlasciciela. Natomiast nigdzie nie doczytalem
    o konsekwencjach braku legalizacji dla wlasciciela wodomierza.

    MarcinJM