    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to jest wymuszenie?
    Date: Sun, 20 Apr 2014 10:57:49 +0200

    Na balkonie wylęgły się pisklaki gołębia.
    Gołębie zgodnie z obowiązującym rozpożądzeniem są pod częściową ohroną
    (Dz.U. 2011 Nr 237, poz 1419 załącznik nr 2 w tym rozpożądzeniu pozycja 12 )
    I zgodnie z tym rozpożądzeniem nie wolno niszczyć jaj postaci młodocianyh
    itp.
    Od tego nie ma wyjątku (okresowego itp), są wyjątki ale nie dotyczą jaj i
    pisklakuw (to jest jak rozumiem form młodocianyh).
    Za naruszenie tego pszepisu grozi kara pozbawienia wolności do lat 3, a w
    praktyce pewnie gżywna. Wynika to z ustawy, kturej tekst jednolity
    opublikowano w październiku 2013.

    Sąsiadka agresywnie domaga się bym "zlikwidowała" gołębie, czym zmusza mnie
    do naruszenia prawa.
    Nie reaguję, ale nie wiem czy nie powinnam donieść do prokuratury pruby
    wymuszenia na mnie postępowania niezgodnego z prawem.
    Na balkonie jest spszątane raz na kilka tygodni, nie mniej niż raz na 2
    miesiące zależnie od pogody i stanu balkonu.

    Czy takie postępowanie sąsiadki jest wymuszeniem?
    (Tym bardziej że sąsiadka jest agresywna nie tylko w tej dziedzinie i mam
    podejżenie, że jest na usłudze mafi czyścicieli kamienic.)

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d