  • Data: 2014-04-22 09:47:32
    Temat: Re: Czy to jest wymuszenie?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zmieniaj tematu, zgłoś do prokuratury, niech i oni się
    > pośmieją.

    Nie zmieniam tematu, zapomniałam tylko napisać, że ogłoszenie zawierało
    tylko i wyłącznie 2 cytaty z prawa: rozpożądzenie ministra o tym że gołębie
    są pod częściową ohroną, i wyliczenie czego nie wolno robić z gatunkami pod
    częściową ohroną i ohroną całkowitą,
    oraz cytat z ustawy co za to grozi.
    Zaś fragment o podpaleniu ma związek z wątkiem w sprawie dotyczącym
    czyścicieli kamienic.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d