  • Data: 2014-04-22 09:43:12
    Temat: Re: Czy to jest wymuszenie?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod częściową ochroną, ale zdrowe gołębie.
    Nie ma czegoś takiego jak podział gatunku na osobniki zdrowe i niezdrowe.
    Gołębie są pod częściową ohroną wszystkie sztuki.
    (
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA, z dnia 12 października 2011 r.,w sprawie
    ochrony gatunkowej zwierząt,Dz.U. 2011 Nr 237, poz 1419, obowiązujący, (...)
    Załącznik nr 2, GATUNKI DZIKO WYSTĘPUJĄCYCH ZWIERZĄT OBJĘTYCH OCHRONĄ
    CZĘŚCIOWĄ
    (...)
    12 gołąb skalny forma miejska Columba livia f. urbana
    (...)
    )

    W tekście ministra czytamy:
    § 7. W stosunku do zwierząt należących do gatunków dziko występujących, o
    których mowa w § 2-4 i 6, wprowadza się następujące zakazy:
    1) umyślnego zabijania;
    (...)
    5) umyślnego niszczenia ich jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych;
    (...)
    6) niszczenia ich siedlisk i ostoi;
    7) niszczenia ich gniazd;
    (...)

    O ile pewne punkty, w wyjątkowej sytuacji, gdy wymagają tego względy
    bezpieczeństwa lub sanitarne można obejść sezonowo (to znaczy nie dotyczą),
    o tyle dla np. punktu 5 (umyślnego niszczenia ich jaj, postaci młodocianych
    i form rozwojowych;)
    NIE MA WYJĄTKU. Obowiązuja stale i bezwzględnie. Na szczęście, bo by nas
    robale zjadły.

    > Dokarmianie ich jest wykroczeniem karanym mandatem do 200 zł.
    Tylko w lato, i prawnicy sami się spierają czy jakiś tam wyrok niższej
    instancji jest zgodny z prawem.

    > Ostatnie badania populacji gołębi w Krakowie wykazały że co trzeci jest
    > chory na gruźlicę, a wiekszość przenosi wiecej chorób niż szczury, dlatego
    > raport miał tytuł "Latające szczury".
    > Popieram sąsiadkę.
    Proponuję założyć partię niszczycieli gołębi z godłem "psia kupa", dostać
    się do parlamentu, i zmienić prawo.
    Niedługo wybory (jesienią?), droga wolna.

    A co do Krakowa i fauny, gołębi i kup po psie .
    Wszyscy wiedzą, że w Krakowie jest źle, że pszetępczość zorganizowana jest
    większa niż gdzie indziej (ustawki, zbujstwa) , i że walka z fauną koreluje
    się z siłą mafi.
    Psy i gołębie są atakowane na wstępie pszez mafię, bo utrudniają mafi życie.
    Gołębie i psy pilnują, czego mafia nie znosi, bo mafia za punkt najwyższy
    honoru stawia sobie możliwość wejścia zawsze i wszędzie po trupie.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d