    From: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Mon, 10 Jun 2002 22:05:08 +0200

    On Mon, 10 Jun 2002 20:49:32 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >Użytkownik "HAXO" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał

    >Po pierwsze nie krzycz. Nie jestes u siebie w domu.
    >
    >Po drugie zadalem pytanie. Po to sie pyta aby znalezc odpowiedz.
    >Nie kazdy jest tak "genialny" jak Haxo

    tez nie jestem prawnikiem ale jak sama nazwa wskazuje roznica pomiedzy
    zabojstwem a nieumyslnym spowodowaniem polega na tym, ze pierwsze
    popelnia sie z rozmyslem i jakas tam determinacja a drugie przypadkiem
    - na skutek jakiegos tam bledu itp itd

    poza tym w tej sprawie mnie osobiscie denerwuje co innego - mentalnosc
    polskich mediow do gonienia sensacji i "wybielania" - teraz mamy
    Filipka i Marcinka - biedne ofiary pobicia przez zlych policjantow -
    "pewnie bylych zomowcow!" (krzyknie babcia pod sklepem) - ale
    jednoczesnie prawie nikt nie mowi o tym, ze to Ci biedni chlopcy
    swoimi pijanskimi wrzaskami spowodowali, ze sasiedzi zadzwonili po
    policje (do tego potrzeba naprawde wiele!) i to Oni zaczeli z
    policjantami burde - przedstawia sie ich jak niepelnioletnich chlopcow
    pobitych na pikniku a prawda jest taka, ze policjanci interweniowali w
    nocy w jakims blokowisku uciszajac kilku pijanych mezczyzn (studenci
    to raczej nie chlopcy) a ci ich zaatakowali - coz - nie powinno sie
    bylo stac to co sie stalo ale na litosc... nic nie jest czarno-biale,
    wypadki sie zdarzaja a skutki napasci na policjantow nie moga byc
    zadne - tym wiedziec powinien kazdy - nawet po kilku glebszych.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!