  • 121. Data: 2012-03-14 19:47:44
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-14 11:25, MarlonB wrote:

    > Część ludzi nie może, ale z zupełnie innych powodów jak płaca min. Jest
    > socjal, podatek dochodowy i takie tam inne.

    Jak nie może? Znaczy jesli np chciałbyś żebym ci umył samochód i ja
    chciałbym to zrobic za powiedzmy 50 PLN, to coś nam zabrania spisannia
    umowy o dzieło?

    > Mój błąd, że nie napisałem, że chodzi o etat. Jeśli mówimy poza etatem,
    > to temat jest znacznie szerszy.

    No to teraz zaczynam rozumieć. Ale w czym masz problem, żeby ogarnąć ten
    szerszy temat?

    > Zaproponuje tyle na ile oboje się zgodzimy. Jeśli ja lub on się nie
    > zgodzimy, to oboje zweryfikujemy co nam się bardziej opłaca - mnie dać
    > więcej lub go nie mieć, lub on mieć mniej lub nie mieć pracy.

    To przyjmij do wiadomości, że praca na etat za 600 PLN nikogo nie będzie
    interesować. Powody jak wyżej.

    > W momencie
    > jeśli jest płaca min, nie mogę mu przedstawić pełnej oferty, która być
    > może go zainteresuje. Mowa, powtarzam o etacie.

    Co żeś się tego etetu upiął?

    Shrek.

  • 122. Data: 2012-03-14 20:58:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Mar 2012, januszek wrote:

    > Icek napisa?(a):

    > Mozesz za to komus zlecic wykonanie konkretnych zadan w tym konkretnym
    > kiblu za konkretne pieniadze.

    Tylko tak długo, jak długo danej pracy nie trzeba nadzorować.

    pzdr, Gotfryd

  • 123. Data: 2012-03-15 06:46:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MarlonB napisa?(a):

    [...]

    > No są pieniądze i? Wybierz jakiś model, opisz, podaj wady, zaproponuj
    > rozwiązanie, pogadamy. Mam ci jakiś referat napisać? Na życzenie?

    Ok, sa pieniedze, nie ma nadzoru finansowego jest wolny rynek. Jak
    szybko okaze sie ze 100 zl od Kowalskiego jest wiecej warte niz 1000 zl
    od Nowaka? ;) Odpowiedz mozesz napisac w postaci referatu, zaden to dla
    mnie problem ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 124. Data: 2012-03-15 07:28:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2012 20:47, Shrek pisze:

    > Co żeś się tego etetu upiął?

    Bo przyjęcie do wiadomości istnienia innych opcji psuje jego teorię.

  • 125. Data: 2012-03-15 08:56:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-15 07:46, januszek pisze:
> [...]
    > szybko okaze sie ze 100 zl od Kowalskiego jest wiecej warte niz 1000 zl
    > od Nowaka? ;) Odpowiedz mozesz napisac w postaci referatu, zaden to dla

    Ależ takie "dylematy" są i obecnie, weksel od Kowalskiego na 200zł może
    być więcej wart niż weksel Nowaka na 1000zł i świat się od tego nie
    wali. Tylko socjaliści jakoś tego nie mogą ogarnąć ;)

    --
    Liwiusz

  • 126. Data: 2012-03-15 23:19:25
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Śmieszy cie to? Na polskiej wsi z renty jednego rolnika żyje cała, zdrowa
    > rodzina - dwóch synów i dwie córki i nie pracują. Z polskiego socjalu!
    > Wiesz ilu jest takich? Chciałeś być mądry i ci sie nie udało.

    Renta to troche inna sprawa niż socjal. Renta jest przyznawana z powodu
    niezdolnosci do pracy wywołanej chorobą, wypadkiem itp.
    Dalej będę uważał, że socjalu praktycznie nie ma.

    Przemek