    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Date: Wed, 14 Mar 2012 20:47:44 +0100

    On 2012-03-14 11:25, MarlonB wrote:

    > Część ludzi nie może, ale z zupełnie innych powodów jak płaca min. Jest
    > socjal, podatek dochodowy i takie tam inne.

    Jak nie może? Znaczy jesli np chciałbyś żebym ci umył samochód i ja
    chciałbym to zrobic za powiedzmy 50 PLN, to coś nam zabrania spisannia
    umowy o dzieło?

    > Mój błąd, że nie napisałem, że chodzi o etat. Jeśli mówimy poza etatem,
    > to temat jest znacznie szerszy.

    No to teraz zaczynam rozumieć. Ale w czym masz problem, żeby ogarnąć ten
    szerszy temat?

    > Zaproponuje tyle na ile oboje się zgodzimy. Jeśli ja lub on się nie
    > zgodzimy, to oboje zweryfikujemy co nam się bardziej opłaca - mnie dać
    > więcej lub go nie mieć, lub on mieć mniej lub nie mieć pracy.

    To przyjmij do wiadomości, że praca na etat za 600 PLN nikogo nie będzie
    interesować. Powody jak wyżej.

    > W momencie
    > jeśli jest płaca min, nie mogę mu przedstawić pełnej oferty, która być
    > może go zainteresuje. Mowa, powtarzam o etacie.

    Co żeś się tego etetu upiął?

    Shrek.