  • 111. Data: 2012-03-14 14:24:47
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:

    [...]

    >>> Ty nie dałeś żadnej.
    >>
    >> Sam se poszukaj. :>
    > Nie ma innych.

    Są.

    > Udowodnij, że jest inaczej - sprawdzam.

    Nawet własnych ripost nie umiesz zastosować, tylko małpujesz jak dwulatek? :)

    > Napisałem ci, że mam w chacie książkę na temat, który niby chciałeś.

    Możesz mieć nawet dwie gorące blondynki gotowe oddać się każdemu.
    W temacie nic to nie wnosi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 112. Data: 2012-03-14 14:31:42
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 13:54:19 +0100, MarlonB napisał(a):

    > Mam w domu całą książkę, która m.in opisuje to co byś chciał. To na serio
    > dość spory temat.

    I oczywiście w dwóch postach o niej wspominasz, ale nie chcesz podać jej
    tytułu, bo wolisz pisać podtrzymywać bezsensowną dyskusję żeby tylko mieć z
    kim popisać?

    Henry

  • 113. Data: 2012-03-14 14:36:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MarlonB napisa?(a):

    > Kapitalizm jest jeden, ogólny. http://pl.wikipedia.org/wiki/Kapitalizm

    No to zdecyduj: "jest" czy istnieje tylko w formie ogolnej koncepcji,
    ideii, mitu albo utopii? ;)

    > Skąd się wziął temat o środkach płatniczych? Może jakeś odniesienie do tego
    > co napisałem najpierw? Cokolwiek? Nie?

    Jak wyobrazasz sobie kapitalizm bez pieniadza? handel wymienny?

    > Bo ciekawy to ty se możesz być, ale dyskusja, to obustronna być powinna. A o
    > czym ja mam z toba? Nic ciekawego nie napisałeś.

    Obustronna powiadasz... Hmmm, no fakt nie jest bo ja usiluje sie w tej
    dyskusji jakos logicznie zakotwiczyc ale ciezko z tym jest, ciezko ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 114. Data: 2012-03-14 14:37:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MarlonB napisa?(a):

    > Na razie nie udowodniłeś czy jest większy sens z tobą dyskutować. Napisz coś
    > mądręgo, poprzyj jakimś cytatem, może się odniosę. Na razie nic nie
    > napisałeś co by mnie choć trochę zmotywowało. Tobie sie nie chcę, to mnie
    > też.

    No tak, rownie dobrze moglbym dyskutowac z haslem z wikipedii
    wyswietlonym na ekranie ;P Ale nie byloby tyle smiechu z tego ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 115. Data: 2012-03-14 14:37:58
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-03-13 11:03, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > Co za brednie...
    >
    > Ty w ogóle masz jakiś kontakt z rzeczywistością?
    >
    > Posiadacz toalet do sprzątania nie musi mieć kogoś do sprzątania na
    > etat, zwłaszcza cały!
    >
    > A płaca minimalna dotyczy wyłącznie etatu!

    gość ma trochę racji. Ekonomia to trochę bardziej rozbudowany mechanizm.
    Nie zmiania faktu, że opasły kodeks pracy i płaca minimalna to kłopot

    Nie mogę zatrudnić czasowo kogoś na tydzień do sprzątania kibla za 600
    złotych w przeliczeniu na miesiąc.

    Icek

  • 116. Data: 2012-03-14 14:39:02
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-03-13 11:56, Liwiusz pisze:

    > Dlaczego zatem coś, co sprawdza się na nieetatach (brak pensji
    > minimalnej) nie powoduje, że ludzie pracują za darmo, nie może sprawdzić
    > się na etacie?
    >
    > Przecież brak pen-min. na zleceniach to tylko argument przeciwko
    > ustalania pen-min. na etatach.

    a tak pracowaliby na etacie

    a dlaczego składka zdrowotna jest zależna od zarobków ? Jak zarabiam
    więcej płacę więcej zdrowotnej. Czy mam krótszą kolejkę ? Więcej
    specjalistów dostępnych ?

    Icek

  • 117. Data: 2012-03-14 14:41:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Icek napisa?(a):

    > Nie mogę zatrudnić czasowo kogoś na tydzień do sprzątania kibla za 600
    > złotych w przeliczeniu na miesiąc.

    Mozesz za to komus zlecic wykonanie konkretnych zadan w tym konkretnym
    kiblu za konkretne pieniadze.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 118. Data: 2012-03-14 14:43:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2012 15:39, Icek pisze:

    > a dlaczego składka zdrowotna jest zależna od zarobków ? Jak zarabiam
    > więcej płacę więcej zdrowotnej. Czy mam krótszą kolejkę ? Więcej
    > specjalistów dostępnych ?

    Nie rozumiesz podstaw koncepcji ubezpieczeń.

  • 119. Data: 2012-03-14 14:47:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2012 15:37, Icek pisze:

    > gość ma trochę racji.

    Nie ma.

    > Ekonomia to trochę bardziej rozbudowany mechanizm.

    Owszem - cały czas o tym piszę.

    > Nie zmiania faktu, że opasły kodeks pracy i płaca minimalna to kłopot

    Opasły -tak. Ale płaca minimalna??

    > Nie mogę zatrudnić czasowo kogoś na tydzień do sprzątania kibla za 600
    > złotych w przeliczeniu na miesiąc.

    Ręce opadają... Nie dość, że twoja wypowiedź jest wewnętrznie niespójna,
    to najwyraźniej nie przeczytałeś tego, co ja napisałem a na co mi
    odpowiadasz!

    Ponownie: płaca minimalna dotyczy wyłącznie etatu! I jest proporcjonalna
    do wymiaru czasu pracy!

    Chcesz zatrudnić kogoś, żeby w miesiącu wykonał ci tydzień sprzątania?
    Podpisujesz umowę na ćwierć etatu i wtedy minimalne wynagrodzenie brutto
    masz na poziomie 375zł.

    Czego nadal nie rozumiesz?

  • 120. Data: 2012-03-14 16:16:12
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > MarlonB napisa?(a):

    > No to zdecyduj: "jest" czy istnieje tylko w formie ogolnej koncepcji,
    > ideii, mitu albo utopii? ;)

    nuda Panie.

    > Jak wyobrazasz sobie kapitalizm bez pieniadza? handel wymienny?

    No są pieniądze i? Wybierz jakiś model, opisz, podaj wady, zaproponuj
    rozwiązanie, pogadamy. Mam ci jakiś referat napisać? Na życzenie?

    > Obustronna powiadasz... Hmmm, no fakt nie jest bo ja usiluje sie w tej
    > dyskusji jakos logicznie zakotwiczyc ale ciezko z tym jest, ciezko ;)

    Logika nie jest dla każdego.
    Pierdolenie dla pierdolenia. Daj se spokój.

    M.