  • 1. Data: 2003-05-12 12:17:56
    Temat: Czy tak można ?
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>

    Zamieszkuje w mieszkaniu ,w którym babcia przepisała mi 5 lat temu
    tzn(darowizna bez klauzuli dorzywocia),bez testamentu o jakimś podziale
    majątku poprostu podarowała mi to mieszkanie. W obecnej chwili babcia
    przebywa w szpitali pielęgnacyjno-opiekuńczym ponieważ wymaga 24h opieki ,a
    nikt z rodziny takowej nie jest w stanie zapewnić.Ale córka babci potanowił
    domagać sie mieszkania albo spłaty i powiedziała, że wnosi sprawe do sądu
    (winiąc ,że nie opiekuje )sie babcią w danym momencie.Czy ma takowe szanse
    odebrać mi mieszkanie lub obalić darowiznę.Podkreślam ,że może babcie
    podaejść żeby coś podpisała bo babcia jest nie świadoma ( w toku jest sprawa
    o ubezwłasnowolnienie babci).
    A.

  • 2. Data: 2003-05-12 14:15:42
    Temat: Re: Czy tak można ?

    "Agnika" <a...@N...shnet.pl> wrote in message
> [...]
    > odebrać mi mieszkanie lub obalić darowiznę.Podkreślam ,że może babcie
    > podaejść żeby coś podpisała bo babcia jest nie świadoma ( w toku jest

    A jak ta darowizna wyglądała?
    Babcia powiedziała, że ci daje to mieszkanie, czy może coś więcej? masz na
    to jakieś dokumenty?