  • 1. Data: 2022-11-11 16:14:58
    Temat: Czy ta książka jest w RP3 zakazana? [WIELKIE "Z" na okładce, pierwsze wydanie 2007]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Na okładce jest WIELKIE "Z" -
    Czy ta książka jest już w RP3 zakazana?
    Czy promocja (kolejnych wydań) książki z taką okładką jest zakazana?

    https://www.amazon.com/World-War-Oral-History-Zombie
    /dp/0307346617

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-11-11 23:26:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Na okładce jest WIELKIE "Z" -
    > Czy ta książka jest już w RP3 zakazana?
    > Czy promocja (kolejnych wydań) książki z taką okładką jest zakazana?

> [...]

    A np te?:
    https://allegro.pl/oferta/nadejscie-wojna-trzeciej-r
    zeszy-u-wladzy-t-1-2-3-10175214823

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2022-11-12 07:18:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    /dp/0307346617

    > A np te?:
    > https://allegro.pl/oferta/nadejscie-wojna-trzeciej-r
    zeszy-u-wladzy-t-1-2-3-10175214823

    1. Jak już chcesz "oskarżać" to może zaczynaj od poważnych+ "pośredników":
    https://www.empik.com/nadejscie-trzeciej-rzeszy-evan
    s-richard-j,p1157051226,ksiazka-p
    > Nadejście Trzeciej Rzeszy (okładka miękka, 09.2017)
    > Autor: Evans Richard J.
    > Wydawnictwo: Wydawnictwo Napoleon V
    > Data premiery: 2017-09-29
    2. Z-ustawa jest świeżutka.

    Odkąd "znieważające" wymalowanie swastyki na popiersiu uczestnika
    Waffen-SS w Trójmieście miało być "promowaniem faszyzmu" mało
    interpretacji policji i prokuratury mnie zdziwi tak naprawdę.

    Zaś twój argument sprowadza się to tego że "symbol niby zakazany"
    umieszczony na okładce nie musi być automatycznie zakazany w praktyce.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-11-12 08:24:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-12, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    zeszy-u-wladzy-t-1-2-3-10175214823

    > 1. Jak już chcesz "oskarżać" to może zaczynaj od poważnych+ "pośredników":
> [...]

    Myślisz, że ten z Allegro to jakaś kontrabanda z drukiem książki
    na polski rynek na powielaczach piwnic zgniłego Zachodu?

> [...]
    >
    > Zaś twój argument sprowadza się to tego że "symbol niby zakazany"
    > umieszczony na okładce nie musi być automatycznie zakazany w praktyce.

    Tego jest przecież pełno. Zarzuć google: swastyka książka. To chodzi o
    kontekst użycia i cel użycia a nie sam symbol. A debile próbujący się
    czepiać się zawsze znajdą.

    U mnie np. jedna firma zmieniła sobie nazwę dużej korporacji
    taksówkarskiej na Z wkrótce po tym jak onuce zaatakowały Ukrainę. To
    głęboka Azja, a firma choć duża to lokalna i jakiś przygłup z
    marketingu nie wiedział, lub nie docenił efektu - nb. daje to ciekawy
    wgląd jak bardzo lokalny ten konflikt jest dla niektórych. Zajęło im 2
    miesiące aby zmodyfikować nazwę. Ale jakby byli nie ogarneli, to
    sądzisz, że w Polsce by mnie z ich aplikacją aresztowali? :)

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2022-11-12 08:30:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-12, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

> [...]
    > miesiące aby zmodyfikować nazwę. Ale jakby byli nie ogarneli, to
    > sądzisz, że w Polsce by mnie z ich aplikacją aresztowali? :)

    A jeszcze się nie powstrzymam i zapytam, nie matrwisz się nic o takiego
    Disney'a?

    https://youtu.be/eYdDqi1EsFQ

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2022-11-12 09:17:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > [...]
    > A jeszcze się nie powstrzymam i zapytam, nie matrwisz się nic o takiego

    To już prędzej Disnej Rosję pozwie :-) [Za używanie znaku Zorro]
    W sądach USA wygrają proces z palcem w dupie ;-)

    --
    A. Filip