  • 241. Data: 2007-12-17 00:39:58
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    news:fk421v$80g$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale co ma do tego jakiś testament?

    > A gdzie masz w konstytucji że matka z dzieckiem jest równiejsza od
    > reszty przy zajmowaniu miejsca w autobusie? Albo coś o SWK?

    Doczytaj do zapisow w ktorych kostytucja wypowiada sie o ochronie zycia,
    oraz o pomocy w wychowaniu dzieci.
    Sadzisz, ze konstytucja bedzie miec 5 mln zapiswo dotyczacych kazdej sprawy?
    Zrozum konstytucja jest nadrzedna, zadne prawo nie moze byc w sprzecznosci z
    prawem zapisanym w konstytucji. Pozniej sa konkretne prawa rozpisane na
    twoje matki z dziecmi.
    Czy mam jasniej?

  • 242. Data: 2007-12-17 00:55:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Dalej nie podałeś podstawy prawnej.

    Podstawy prawnej na co?

    Na hasło "człowiek" też chcesz mieć podstawę prawną, żeby dokładnie
    wiedzieć, kogo możesz sobie zabić, a kogo chroni przed tobą kodeks
    karny? ;->

  • 243. Data: 2007-12-17 04:58:31
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Podstawy prawnej na co?

    Że sklep to miejsce publiczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 244. Data: 2007-12-17 05:19:16
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr Kubiak pisze:
    > Dalej nie podałeś podstawy prawnej.

    i tak jej nie dostaniesz...

    KG

  • 245. Data: 2007-12-17 07:51:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 17:55:37 GMT, swen napisał(a):

    > A po co z nim dyskutujesz?
    > Nie widzisz, ze gosc nie rozroznia lokalu handlowego od domu mieszkalnego

    Nie, to ty twierdziles, ze "lokal" wymieniony w Art.193KK to nie sklep.
    Ale widze, ze cie czegos nauczylem, bo teraz juz jest "lokalu handlowego",
    a wczesniej bylo "To w koncu sklep czy lokal".
    Ucz sie dalej, jeszcze duzo przed toba, lamerze.

    > ja juz mu napisalem, on nie ma prawa wyzucic sila nawet z wlasnego domu
    > obcego (poza obrona konieczna) a co doipiero ze sklepu.

    W domu sie to robi wlasnie w ramach obrony koniecznej. Chyba, ze sie nie
    ruszasz i czekasz grzecznie do przyjazdu policji.
    Komunisci twojego pokroju z luboscia wyciagaja lapy po nieswoja wlasnosc i
    sa jeszcze swiecie przekonani, ze nie mozna ich wlasnorecznie wywalic na
    zbity pysk nawet z prywatnego domu.
    W praktyce dostalbys ode mnie kilka szybkich, a pozniej poprawke od
    policji.

    > Babracie sie przepisami dotyczacymi konkretnej sprawy zwiazanej ze sklepem,
    > ale wiekszosc przepisow to jedynie szczegoly rozwijajace konstytucjie a w
    > konstysucji ja wol stoi, ze wszyscy sa rowni! I z tego tylko powodu, nie
    > moze wybierac sobie klientow w sklepie.

    A klienci nie moga wybierac sobie sklepow. Bo wszyscy sa rowni!
    Nie wpuscili cie kiedys do damskiej przebieralni?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 246. Data: 2007-12-17 08:03:43
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Gru, 23:15, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Spróbuj naśmiecić ;) Wezwany patrol wystawi ci mandat za zaśmiecanie i
    > stosownie pouczy.

    Wezwany przez kogo?

  • 247. Data: 2007-12-17 08:06:13
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 17 Gru, 05:58, Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Że sklep to miejsce publiczne.

    Nie rozumiesz prostych rzeczy...
    Do sklepu moze wejsc kazdy, bo to miejsce publiczne.
    A skad wiadomo, ze to miejsce publiczne? To proste - bo kazdy tam moze
    wejsc:)

  • 248. Data: 2007-12-17 08:17:48
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 23:12:19 +0100, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Dalej nie podałeś podstawy prawnej.

    Nie każda zasada tego rodzaju wymaga podstawy prawnej wprost, aczkolwiek
    faktycznie - nawet doktryna nie dorobiła się sensownej wykładni na
    potrzeby kodeksu wykroczeń.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 249. Data: 2007-12-17 12:35:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Wezwany przez kogo?

    Czujnego obywatela ;)

  • 250. Data: 2007-12-17 12:38:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Że sklep to miejsce publiczne.

    Art. 27 Konstytucji + słownik języka polskiego.