  • 21. Data: 2009-01-05 17:04:31
    Temat: Re: Czy "selekcja" jest legalna ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Ale ta selekcja ma podstawy prawne, znaczy da się ją
    > *uzasadnić* przepisami prawa.
    > Jak rozumiem nie taki był zamysł pytającego.
    >
    > Inna sprawa, że jak np. ze względu na alkohol, to w zasadzie
    > cieżarnych też nie powinni wpuszczać :P (*skoro* już selekcjonują,
    > to nie mogą robić wyjątków we własnym uzasadnieniu).

    No ale na razie ciezarne nie maja zakazu picia zapisanego w ustawie :)

  • 22. Data: 2009-01-05 17:44:14
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 3 Sty, 18:10, "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote:

    > Jakos traktuje to jak odmiane rasizmu i dzielenia osob na gorszych i
    > lepszych, i to tylko na podstawie ubrania itp.

    To nie jest zabronione.

  • 23. Data: 2009-01-05 18:51:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 5 Jan 2009 12:36:16 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ale ta selekcja ma podstawy prawne, znaczy da się ją
    > *uzasadnić* przepisami prawa.

    A jakimi?

  • 24. Data: 2009-01-05 23:31:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Ale ta selekcja ma podstawy prawne, znaczy da się ją
    > *uzasadnić* przepisami prawa.

    A konkretnie?

    OK, jak ktoś pijany to zakłóca porządek.

    Ale pełnoletność lub nie? Przede wszystkim taki ochroniarz nie ma prawa
    do legitymowania. Domagać się dokumentu tożsamości może dopiero
    sprzedający alkohol.

  • 25. Data: 2009-01-05 23:32:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Fantom pisze:

    > No ale na razie ciezarne nie maja zakazu picia zapisanego w ustawie :)

    Nieletni też nie ;)