  • 11. Data: 2009-01-03 20:14:42
    Temat: Re: Czy "selekcja" jest legalna ?
    Od: fiskus <s...@g...com>

    On 3 Sty, 20:56, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "fiskus" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:ccb26992-acc9-447d-b607-620293f73606@
    e1g2000pra.googlegroups.com...

    > Mimo wszystko proszę przeczytać archiwum. Było już kilka tasiemcowatych
    > wątków na ten temat. Sygnalizuję jedynie, ze zaproponowany przez Ciebie
    > przepis jest niewłaściwy, albowiem trudno umożliwienie lub nie wejścia do
    > lokalu nazwać towarem, i to ukrywanym przed zainteresowanym wejściem. To
    > już prędzej była by usługa, jeśli byśmy się koniecznie upierali przy
    > kwalifikacji prawnej tego jako wykroczenie. Z tym, że przeważnie akurat
    > jest to przestępstwo.

    Moja odpowiedź dotyczy fragmentu:

  • 12. Data: 2009-01-03 20:20:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-01-2009 o 20:59:24 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Cholera, cale lata nie bylo w klubach selekcji i ludzie jakos zyli i nikt
    > nie umieral.

    To pewnie nigdy nie chciałeś wejść do klubu w adidasach :-)

  • 13. Data: 2009-01-03 20:29:40
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > nie liczac
    > bramkarzy pilnujacych wieku (pelnoletnosc) czy pijanych itp.

    to dla mnie tez jest selekcja...............

    Sebastian

  • 14. Data: 2009-01-03 20:48:23
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 3 Sty, 20:59, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Cholera, cale lata nie bylo w klubach selekcji i ludzie jakos zyli i nikt
    > nie umieral.
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    W sensie za komuny? Bo ja pamietam jak u mnie zamykali kolejny kluby
    po kolejnym trupie z butelka w plucu albo zadzganym obieraczka do
    ziemniakow.

  • 15. Data: 2009-01-03 21:10:44
    Od: BK <b...@g...com>

    Proponuje zabawe: zamienmy klub na stadion dajmy na to Poloni. Teraz
    bez zadnej selekcji wpuscmy tam, kierujac sie piekna zasada rownosci,
    wszystkich chetnych, w tym kibicow Legii.

    ;-)

    Jak rownosc, to rownosc! :P

  • 16. Data: 2009-01-03 21:58:50
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 20:47:52 +0100, basti78 napisał(a):

    > a chciałbyś przebywać w klubie w którym nie byłoby JAKIEJKOLWIEK selekcji?
    > bo ja nie...........

    ja staram sie nie chodzic tam gdzie jest jakakolwiek selekcja, jakos mi nie
    pasuje by polmozgi kark ocenial czy sie nadaje czy nie
    --
    marcin

  • 17. Data: 2009-01-03 22:03:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 21:02:10 +0100, basti78 napisał(a):

    > no ale całe lata nie było takiego bydła jak dzis potrafi być............

    A gówno prawda. Poczytaj sobie o gitowcach i ogólnie o tamtych czasach
    (lata 70, 80).

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2009-01-03 23:10:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    basti78 pisze:

    > no ale całe lata nie było takiego bydła jak dzis potrafi być............

    I to właśnie PO wprowadzeniu "modnych" (bo "jak w amerykańskich filmach)
    selekcjonerów ;-> Ciekawe ;->

  • 19. Data: 2009-01-04 10:08:06
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Niestety umierali.
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2009-01-05 11:36:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Jan 2009, basti78 wrote:

    > to dla mnie tez jest selekcja...............

    Ale ta selekcja ma podstawy prawne, znaczy da się ją
    *uzasadnić* przepisami prawa.
    Jak rozumiem nie taki był zamysł pytającego.

    Inna sprawa, że jak np. ze względu na alkohol, to w zasadzie
    cieżarnych też nie powinni wpuszczać :P (*skoro* już selekcjonują,
    to nie mogą robić wyjątków we własnym uzasadnieniu).

    pzdr, Gotfryd