  • 1. Data: 2007-11-21 17:49:17
    Temat: Czy pornografia jest zakazana?
    Od: cccx <c...@w...pl>

    Witam,
    jak to jest po wszystkich nowelizacjach?

    Czy rozpowszechniania i czerpanie korzyści majątkowych z pornografii jest
    karane? Chodzi oczywiście o pornografię z udziałem "aktorów" od lat 18-tu.
    Tak samo i treści te są tak rozpowszechniane, aby nie trafiały do
    użytkowników niepełnoletnich (internet).

  • 2. Data: 2007-11-21 18:53:12
    Temat: Re: Czy pornografia jest zakazana?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 17:49:17 +0000 (UTC), cccx napisał(a):

    > Czy rozpowszechniania i czerpanie korzyści majątkowych z pornografii jest
    > karane? Chodzi oczywiście o pornografię z udziałem "aktorów" od lat 18-tu.

    Nie jest.

    > Tak samo i treści te są tak rozpowszechniane, aby nie trafiały do
    > użytkowników niepełnoletnich (internet).

    Jeśli są tak rozpowszechniane, to ok :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl