  • 1. Data: 2007-11-21 17:02:38
    Temat: Zastosowanie Art.581 KC a naprawa auta
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Witam
    mam taką sytuację:
    Auto po gwarancji. Wymieniłem w Autoryzowanej Stacji Obsługi pompę płynu
    chłodzącego i zgodnie z rachunkiem (faktura) dostałem 1 rok gwarancji.
    Niestety pompa już po 3 miesiącach się zepsuła (wymiana gwarancyjna) i po
    następnych 4 znów (wymiana gwarancyjna).
    Aktualnie znów jest zepsuta ale minął ponad rok od pierwszej wymiany ale
    niewiele ponad pół roku do ostatniej.
    Mam pytanie: czy mogę wymienić teraz pompę w ramach reklamacji, tzn. czy
    obowiązuje mnie Art. 581 KC ?
    Słysząłem już tyle wersji, że nie chciałbym zrobić z sibie głupka w ASO....

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-11-21 18:13:15
    Temat: Re: Zastosowanie Art.581 KC a naprawa auta
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Piotrek pisze:

    > Słysząłem już tyle wersji, że nie chciałbym zrobić z sibie głupka w ASO....

    Od każdej nowej pompy liczysz gwarancję 1 rok, o ile masz dowód
    na ostatnią wymianę.
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 3. Data: 2007-11-21 18:30:35
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotrek pisze:
    > Mam pytanie: czy mogę wymienić teraz pompę w ramach reklamacji, tzn. czy
    > obowiązuje mnie Art. 581 KC ?

    jeśli samochód nie został kupiony w związku z prowadzoną działalnością
    gospodarczą, to nie

    a w samej gwarancji nic nie ma?

    KG