  • 41. Data: 2009-08-07 16:10:46
    Temat: Re: Czy poborca skarbowy ma prawo żądać gotówki do ręki?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h5guv5$hbu$1@news.dialog.net.pl...

    > Tak. Oczywiscie. Zreszta juz mnie ten wątek zmeczyl. Dowiedzialem sie co
    > chcialem :)

    Że jestes nieznajacym podstaw prawa przygłupem? Na pewno ...

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 42. Data: 2009-08-07 16:12:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Sżytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    >

    > to w dodatku pieprzysz takie głupoty jak pieciolatek. Poczytaj uwaznie.
    > Moze sie doczytasz,
    > ze studiuje, ze pracuje, ze mi to odda,

    A tego, ze nie masz prawa za pelnoletniego regulowac jego mandatów to
    cwierciaku nie doczytales? Widac, po kim syn odziedziczyl'intelekt'.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 43. Data: 2009-08-07 16:16:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > A tego, ze nie masz prawa za pelnoletniego regulowac jego mandatów to
    > cwierciaku nie doczytales? Widac, po kim syn odziedziczyl'intelekt'.

    Co post to inwektywy.
    Czy ty inaczej nie potrafisz?

  • 44. Data: 2009-08-07 16:23:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SQLwysyn pisze:
    > Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > A tego, ze nie masz prawa za pelnoletniego regulowac jego mandatów to
    > cwierciaku nie doczytales? Widac, po kim syn odziedziczyl'intelekt'.

    A kto zabrania regulowania czyichś mandatów?

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2009-08-07 16:28:15
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    > Co post to inwektywy.
    > Czy ty inaczej nie potrafisz?

    W domu pewnie jest pod pantoflem to się gdzieś wyżyć musi, znam kilku
    takich pieniaczy, przez internet to by ręce i nogi łamali, a jak się z
    nimi rozmawia stojąc obok, to są tacy grzeczni i spokojni...

  • 46. Data: 2009-08-07 17:26:19
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Bibi" napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > W domu pewnie jest pod pantoflem to się gdzieś wyżyć musi, znam kilku
    > takich pieniaczy, przez internet to by ręce i nogi łamali, a jak się z
    > nimi rozmawia stojąc obok, to są tacy grzeczni i spokojni...

    Ale Wy jestescie sadysci. Nie dosc ze mu zycie poskąpiło rozumu to jeszcze
    Wy sie na nim wyzywacie.
    Przeciez to zwykly troll.
    Nie karmcie to sam sobie pojdzie. Ja go ignoruje i mam spokoj.

  • 47. Data: 2009-08-07 18:21:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Przeciez to zwykly troll.

    Bynajmniej nie troll. Tępiciel głupoty w internecie. Której Ajgor jest
    modelowym reprezentantem. Ojciec synalka, który w wieku 21 lat wylazl
    dopiero spod maminej 'spudnicy'. Swoja droga ciekawe co taki stary kon tam
    robil ...

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 48. Data: 2009-08-07 18:45:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwysyn wrote:
> [...]
    > modelowym reprezentantem. Ojciec synalka, który w wieku 21 lat wylazl
    > dopiero spod maminej 'spudnicy'. Swoja droga ciekawe co taki stary kon

    A czy siebie też mógłbyś jakoś stępić.
    Bo twoja głupota razi na odległość.

  • 49. Data: 2009-08-07 19:14:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A kto zabrania regulowania czyichś mandatów?

    Hmmmm - a art. 57 kw? Oczywiscie w tym przypadku chodzi o osobe najblizsza,
    ale tak z tym "czyihs" bym nei generalizowal.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 50. Data: 2009-08-07 19:49:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmmm - a art. 57 kw? Oczywiscie w tym przypadku chodzi o osobe najblizsza,
    > ale tak z tym "czyihs" bym nei generalizowal.

    No tak, ale tutaj autor wątku został zwyzywany od ćwierciaków. A
    tymczasem mógł zapłacić za mandat, ponieważ po pierwsze: jest osobą
    najbliższą, po drugie: prawo zabrania płacenia czyichś grzywien, a nie
    mandatów.

    --
    Liwiusz