  • 1. Data: 2018-12-17 16:43:05
    Temat: Czy niezamówione dzwonienie jest juz przestepstwem?
    Od: "n" <...@...e>

    Cholera bierze od marketoidów.
    Ewidentnie ktoś sprzedaje nasze numery.
    Dzwonią na komórkę, odkładam niech gada dziad do obrazu, za kilka minut dzwonią na
    stacjonarny, już parę razy takie pary połączeń były (btw 2x zatrzeżone).
    Taka niezamówiona reklama nie jest jeszcze czynem niedozwolonym?

  • 2. Data: 2018-12-17 19:35:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-12-18 o 16:43, n pisze:
> [...]
    > kilka minut dzwonią na stacjonarny, już parę razy takie pary połączeń
    > były (btw 2x zatrzeżone). Taka niezamówiona reklama nie jest jeszcze

    Dziś jakiś marketoid uparł się, by mi dać odkurzacz. Pytam, skąd ma
    numer komórkowy - wylosował. Pytam czemu się uparł, bym jechał do miasta
    odległego o kilkaset kilometrów - przecież dzwoni do abonentów w
    odległości nie większej, niż 20 km od tego miasta. Na pytanie, jak
    losuje numer komórkowy odległością od miasta nie chciał odpowiedzieć.

  • 3. Data: 2018-12-18 12:42:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

> [...]
    > w odległości nie większej, niż 20 km od tego miasta. Na pytanie, jak
    > losuje numer komórkowy odległością od miasta nie chciał odpowiedzieć.

    Mnie kiedyś merketoid zaprosił na jakieś wciskanie garnków (z prezentem
    naturalnie) czy innego ścierwa. Spytał o lokalizację. Podałem Wiżajny,
    miejscowość odległą od miejsca mojego zamieszkania o kilkaset km. Sam
    się wycofał z propozycji, ale pewnie zanotował, że jak wciskanie będzie
    w Suwałkach to żeby zadzwonić. Ale wtedy przeniosę się do Ustrzyk
    Górnych ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2018-12-18 16:05:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-18 o 12:42, Big Jack pisze:

> [...]
    > się wycofał z propozycji, ale pewnie zanotował, że jak wciskanie będzie
    > w Suwałkach to żeby zadzwonić. Ale wtedy przeniosę się do Ustrzyk

    Nie notował bo i nie ma gdzie.
    Ma komputer z bazą danych bez możliwości dopisanie czegokolwiek.
    Sam nawet numeru nie wybiera tylko robi to komputer.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-12-18 17:49:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dziś jakiś marketoid uparł się, by mi dać odkurzacz. Pytam, skąd ma
    > numer komórkowy - wylosował.
    Przedstawiaj się służbowo. Ja czasem dla jaj (odkąd zamknąłem
    działalność) obieram nieznane numery "komisariat kolejowy - słucham".
    Więcej na ogół nie dzwonią;)

    Shrek