  • 1. Data: 2018-12-17 14:13:54
    Temat: Czy ofiary kapelana/pedofila Solidarności mogły się zasadnie bać w 2004 że GW napisze o ich "pomówieniach"?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    476.html
    > *Pomówienie* księdza Jankowskiego - cd. Kuria wiedziała pierwsza
    > sla 04.08.2004 00:00

    Czy ofiary Jankowskiego mogły się czuć zastraszone *przez Gazetę Wyborczą* ?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-12-17 14:31:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 17 Dec 2018 14:13:54 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czy ofiary Jankowskiego mogły się czuć zastraszone *przez Gazetę Wyborczą* ?

    Tę śmiałą tezę trudu udowodni komisja sejmowa pod przewodnictwem Panny
    Wanny lub innego Horały, wykorzystując parówki i butelki po Polo Cocktcie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2018-12-17 14:48:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    476.html

    > Tę śmiałą tezę trudu udowodni komisja sejmowa pod przewodnictwem Panny
    > Wanny lub innego Horały, wykorzystując parówki i butelki po Polo Cocktcie.

    Śmiałą? Dla mnie tylko _konsekwentną_ skoro wszechwiedzący GW
    dziennikarze walnęli w tytule z 2004 roku słówko "pomówienia".
    Treść jest niby wyważona ale to tytuł ustawia z góry wrażenia
    i oceny.

    Jak się powiedziało A to się usłyszy B. GW aferę może ruszyć ale jej
    nie utrzyma tylko tam gdzie jej wygodnie jak to ma być dochodzenie prawdy.
    Tylko *cała* prawda nas wyzwoli.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-12-17 15:12:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 17 Dec 2018 14:48:25 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Jak się powiedziało A to się usłyszy B. GW aferę może ruszyć ale jej
    > nie utrzyma tylko tam gdzie jej wygodnie jak to ma być dochodzenie prawdy.
    > Tylko *cała* prawda nas wyzwoli.

    Nie zdziwię się, jeśli za dwa posty napiszesz, że ministrantów molestował
    Michnik, a Jankowski ich przed nim bronił.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2018-12-17 15:26:25
    Od: z <...@...pl>

    Skoro Bolek wiedział ale bagatelizował to myślisz że taki
    intelektualista był mniej czuły na krzywdę bliźniego? ;-)

  • 6. Data: 2018-12-17 15:55:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2018 15:12:24 +0100, Olin napisał(a):

    Olin, litości :) Proszę, ignoruj tego cymbała.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-12-17 16:00:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Nie zdziwię się, jeśli za dwa posty napiszesz, że ministrantów molestował
    > Michnik, a Jankowski ich przed nim bronił.

    Jankowski nie żyje od ośmiu lat (zm. 2010). IMHO Sensowna dyskusja
    prawa może dotyczyć tego kto z żyjących lub która (istniejąca)
    instytucja/firma "kryli" Jankowskiego. Ja odnoszę wrażenie że ofiary
    Jankowskiego mogły się czuć zastraszone (także w znaczącym stopniu) tym
    jak GW przesądziła w 2004 że podobne historie to "pomówienia".

    Jak mamy wyjaśniać dlaczego ofiary/"ofiary" milczały do 2018 to wyjaśniajmy
    _w pełni_ . GW-2004 to nie jakaś tam byle gazecinka bez znaczenia
    żeby ją pominąć milczeniem ale "największy dziennik opiniotwórczy".

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2018-12-18 10:00:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 17 Dec 2018 15:55:08 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Olin, litości :) Proszę, ignoruj tego cymbała.

    Trudno się nie zgodzić, że gówno na drodze należy omijać, ale z drugiej
    strony, kiedy jest go za dużo, istnieje obawa, że nas zaleje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2018-12-18 15:21:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Trudno się nie zgodzić, że gówno na drodze należy omijać, ale z drugiej
    > strony, kiedy jest go za dużo, istnieje obawa, że nas zaleje.

    Czy znasz popularne wyzwisko Gazety Wyborczej?
    Wyszło ci "co nieco dwuznaczne" zalecenie. Tak trzymaj! :-)

    --
    A. Filip