  • 1. Data: 2018-12-17 15:20:07
    Temat: nie tylko Jankowski
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Były zakonnik z Kluszkowiec skazany na szpital psychiatryczny za
    molestowanie seksualne uczennic

    http://www.wykop.pl/ramka/4699977/zakonnik-z-kluszko
    wiec-ze-smiesznym-wyrokiem-za-molestowanie-22-uczenn
    ic/

    Na 4 lata więzienia, w tym na pobyt w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym,
    skazał Sąd Rejonowy w Nowym Targu byłego zakonnika, nauczyciela religii w
    Kluszkowcach, oskarżonego o molestowanie seksualne 22 uczennic.

    Sąd uznał go winnego wszystkich zarzucanych mu przestępstw. Wyrok to 4 lata
    bezwzględnego więzienia, a część wyroku skazany ma spędzić w zakładzie
    psychiatrycznym na leczeniu zaburzeń seksualnych. Dodatkowo sąd zakazał
    byłemu zakonnikowi przez 10 lat zbliżać się do pokrzywdzonych dziewczynek
    na 15 metrów i przez ten sam okres zakazał mu zajmowania stanowisk
    związanych z edukacją czy leczeniem osób małoletnich. Na rzecz każdej z
    ofiar musi też zapłacić 10 tys. zł nawiązki.

    Sprawa wyszła na jaw w 2016 roku. Dyrektorka szkoły podstawowej powiadomiła
    policję, powołując się na relacje rodziców i uczennic, że w szkole miało
    dochodzić do czynów lubieżnych na grupie dziewczynek w wieku od kilku do
    kilkunastu lat. Dopuścić miał się ich zakonnik-katecheta.

    W sprawie zostało wszczęte śledztwo. Prokuratura znalazła dowody, że
    zakonnik molestował uczennice i rok temu skierowała akt oskarżenia do sądu.
    Zarzucono mu dopuszczenie się w okresie od września 2015 r. do kwietnia
    2016 r. w trakcie czasie religii "innych niż obcowanie płciowe czynności
    seksualnych" wobec 22 uczennic.

    Były zakonnik odpowiadał też przed sądem za posiadanie na nośnikach pamięci
    treści pornograficznych w postaci zdjęć oraz filmów z udziałem małoletnich.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2018-12-17 16:33:46
    Temat: Re: nie tylko Jankowski
    Od: "n" <...@...e>

    Na lekcji, publicznie, czyli jakich?
    BTW do dziś nie wiem, czy to Brezniew molestował Honeckera, czy Honecker Breżniewa
    komunistycznym pocałunkiem.

    -----

  • 3. Data: 2018-12-17 16:49:54
    Temat: Re: Sądy do wymiany? [śmieszny wyrok dla pedofila]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    > skazał Sąd Rejonowy w Nowym Targu byłego zakonnika, nauczyciela religii w
    > Kluszkowcach, oskarżonego o molestowanie seksualne 22 uczennic.

    Jak rozumiem ty też krytykujesz Wysoki Sąd?

    --
    A. Filip