  • 11. Data: 2006-04-08 09:20:01
    Temat: Re: Czy nie moge wyrzucic wynajmujacego ?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Fantom napisał(a):
    > Czyli widze, ze to moze byc problem. A gdybym pominal w takim razie
    > 'legalna' umowe i podpisla ja w jednym egzemplarzu ? Tylko dla sibie, a
    > najemca nie mial by zadnego papierka ? To w kazdym momencie moge np
    > powiedziec na policji ze ktos mi sie wlamal i przejal mieszkanie ?

    powiedzieć możesz, tylko mało to wiarygodne

    KG

  • 12. Data: 2006-04-08 10:40:27
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-08, Fantom <s...@S...poczta.onet.pl> wrote:

    > najemca nie mial by zadnego papierka ? To w kazdym momencie moge np
    > powiedziec na policji ze ktos mi sie wlamal i przejal mieszkanie ?

    A kto ci uwierzy?

    Renata

  • 13. Data: 2006-04-08 13:41:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Fantom wrote:

> [...]
    > najemca nie mial by zadnego papierka ? To w kazdym momencie moge np
    > powiedziec na policji ze ktos mi sie wlamal i przejal mieszkanie ?

    I włamał się kilka miesięcy temu i sobie mieszka, a po za tym jeszcze ci
    za to włamanie płaci, a ty od tego włamania odprowadzasz zaliczkę do ZUS.

    Bardzo dobry pomysł.

  • 14. Data: 2006-04-08 16:14:25
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > I włamał się kilka miesięcy temu i sobie mieszka, a po za tym jeszcze ci
    > za to włamanie płaci, a ty od tego włamania odprowadzasz zaliczkę do ZUS.

    A skad ja moge wiedziec kiedy sie wlamal ? Przychodze tam raz na pol roku.
    A jakim cudem placi ? Przeciez bede bral gotowke do reki a nie przelew.
    Nic nie odprowadzam

    Fantom

  • 15. Data: 2006-04-08 16:14:49
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > za to włamanie płaci, a ty od tego włamania odprowadzasz zaliczkę do ZUS.

    Do US :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2006-04-09 05:06:54
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 7 kwi o godzinie 09:24, na pl.soc.prawo, Lookasik napisał(a):

    > USTAWA z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
    > zasobie gminy

    Tak w KF:
    - czy to mieszkanie które chce wynająć Fantom - jest "z gminy"?
    Jeżeli tak - to chyba Fantom będzie musiał mieć zgodę od właściciela tego
    mieszkania na wynajem - prawda?
    W przeciwnym razie - wydaje mi się że taką umowę pomiędzy Fantomeme a inną
    osobą - Urząd Gminy będzie mógł uznać za zawartą bez jej wiedzy i traktować
    "jako nie byłej".

    A jeżeli mieszkanie jest własnością Fantoma - to dlaczego osoba wynajmująca
    mieszkanie ma się "chronić" ustawą która jej "nie dotyczy"?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 17. Data: 2006-04-10 07:10:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Ch. napisał(a):
    > A jeżeli mieszkanie jest własnością Fantoma - to dlaczego osoba wynajmująca
    > mieszkanie ma się "chronić" ustawą która jej "nie dotyczy"?

    a dlaczego nie dotyczy?

    KG