  • 21. Data: 2007-11-27 13:39:40
    Temat: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fih0sh$423$1@mx1.internetia.pl przempo

    > buahahaah - no to się popisałeś
    Nie zakrztuś się.
    Najpierw myśl, potem pisz.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-11-27 14:21:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fih8ei$ia4$1@mx1.internetia.pl przempo

    > umieszczenie takiego zapisu w treści upowaznienia, uważam za brak myślenia
    > właśnie, lub brak przewidywania - wybierz sobie wersję jaka ci odpowiada
    Co ty uważasz jest nieistotne, poza tym jaki jest sens wybierać między
    bzdurą a nonsensem?
    Radziłem najpierw myśleć, a dopiero potem pisać - czemu nie posłuchasz?

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2007-11-27 14:44:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fihae6$fk2$1@mx1.internetia.pl przempo

    > ponieważ czytając Twoje wypowiedzi dochodzę do wniosku, że wszyscy, którzy
    > przestrzegali mnie przed myślacym inaczej "Jotte" umieszczając go w swych
    > KF nie pomylili się!!! co też i ja z przyjemnością czynię
    To ty masz, głupcze, takie przyjemności???
    A cóż mnie czy kogokolwiek obchodzi konfiguracja czytnika jakiegoś durnia?

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-11-27 15:21:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fihc8f$m4k$1@mx1.internetia.pl przempo

    Słuchaj no przempon, pompon czy jak ci tam - miałeś mnie do swojego KF-a
    wrzucić.
    I co?
    Nie dość żeś debil i prostak, to jeszcze łżesz jak świnia.
    Jazda czytnik konfigurować.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2007-11-27 20:17:09
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisal:
    [ ciach ]

    Dziekuje. Zadzialalo :)

    Nawiasem mowiac, ten <przempo> to jakis trollujacy gosc.
    Najpierw dywagacje i insynuujace bredzenia w odniesieniu do mnie,
    teraz epitety w odniesieniu do ciebie. Kolejne dziecie
    neostrady, ktore odkrylo, ze moze wrzeszczec na caly swiat.
    Mam swoiste deja vu, jak ogladam jego posty. Wypisz wymaluj
    kolejna reinkarnacja freepolboxowcow sprzed dziesieciu lat,
    bo sam <przempo> wtedy to chyba robil w pieluchy lub co najwyzej
    przepisywal slupki w pierwszej klasie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 26. Data: 2007-11-27 20:49:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fihu05$hoj$3@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <Z...@c...edu.pl> pisze:

    > Dziekuje. Zadzialalo :)
    Cieszę się, że mogłem pomóc.

    > Nawiasem mowiac, ten <przempo>
    Nie ma o _czym_ gadać ;)
    Takiego _czegoś_ nie da się uniknąć, to cena za globalną wioskę...

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2007-11-27 22:06:00
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Jotte" >> Dziekuje. Zadzialalo :)
    > Cieszę się, że mogłem pomóc.

    > Nie ma o _czym_ gadać ;)
    > Takiego _czegoś_ nie da się uniknąć, to cena za globalną wioskę...

    mam wkleić kolejną piątkę twoich _światowych_ wypowiedzi? wstydził byś
    się baranie

  • 28. Data: 2007-11-27 22:35:20
    Od: przempo <p...@p...fm>

    Jacek_P stukając w klawisze jednym paluszkiem napisał:

> [...]
    > kolejna reinkarnacja freepolboxowcow sprzed dziesieciu lat,
    > bo sam <przempo> wtedy to chyba robil w pieluchy lub co najwyzej

    masz coś do mnie? napisałem ci tylko, że wypłacający odszkodowanie ma
    prawo użyć części będących zamiennikami o tej samej jakości oraz
    jeszcze jeden fakt, że poszkodowany na szkodzie nie może ani zyskać,
    ani stracić - nie interesują mnie Twoje bredzenia które sobie
    wyczytałeś z moich wypowiedzi i jeszcze jedno - jeśli piszesz o mnie to
    pisz do mnie, no chyba, że się boisz

  • 29. Data: 2007-11-27 23:25:54
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 25 Nov 2007 19:43:05 +0000 (UTC), Jacek_P
    <Z...@c...edu.pl> wrote:

    >Ja nie mam zyskow. Ja juz mam strate, bo auto bedzie powypadkowe.

    mam nadzieje ze wiesz, ze za to tez mzoesz domagac sie od
    ubezpieczyciela kasy? czyli za spadek wartosci rynkowej auta -
    oczywiscie sprawa wyladuje pewnie w sadzie + beda sie wypowiadali
    biegli, ale ubezpieczyciel jest zobowiazany rowniez do pokrycia strat
    zwiazanych z faktem spadku wartosci auta z racji kolizji .

    z praktyczngeo punktu widzenia warto to robic w przypadku aut do 3
    lat...

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 30. Data: 2007-11-28 14:01:30
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal:
    > z praktyczngeo punktu widzenia warto to robic w przypadku aut do 3
    > lat...

    Dzieki za sugestie, ale niestety az tak nowe to ono nie jest :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek