  • 21. Data: 2003-03-12 13:46:51
    Temat: Re: Czy musze otworzyc policjantowi bagaznik?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jozef Zbrodel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E6F2ED8.960A1D3E@poczta.onet.pl...
> [...]
    Pan

    > Kurrrna olek, to faktycznie ten cyc. Czy dobrze rozumiem, że w takim
    > razie naszą listę zaszczycił już komplet największych agregatów
    > polskiego usenetu? Kogos jeszcze brakuje?

    A Ty co tu robisz?? Przecież Twój post to nic innego jak czysty trolling.

    Leszek

    GG 1631219
    "Zdrowy rozsądek zostaw w szatni przed
    wejściem na salę sądową"

  • 22. Data: 2003-03-12 16:09:33
    Od: "Apacz" <a...@W...pl>

    Użytkownik wrote:

    > to oswieccie mnie, bo przyznam sie ze chyba nie mialem zadnej
    > przyjemnosci z powyzszym :-)

    Poszlo na priv. Zobacz jeszcze oprocz zipa ktorego wyslalem
    www.plsocseks.net.pl (jakos taki byl ten adres) dzial liber buzdyganum.

  • 23. Data: 2003-03-12 16:13:39
    Od: "Apacz" <a...@W...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Kurrrna olek, to faktycznie ten cyc. Czy dobrze rozumiem, że w takim
    > razie naszą listę zaszczycił już komplet największych agregatów
    > polskiego usenetu? Kogos jeszcze brakuje?

    Nie kracz bo jak przyleza to bedzie placz i zgrzytanie zebow. ;-)))

  • 24. Data: 2003-03-13 10:44:19
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:

    > A Ty co tu robisz?? Przecież Twój post to nic innego jak czysty trolling.

    Nie stressuj się, Leszku, to (jeszcze) nie o Tobie. Na miano
    Najwiekszego Agregata Polskiego Usenetu trzeba sobie rzetelnie
    zapracować, tu nie ma nic od razu. Na razie się nie łapiesz ;=]

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

    Mazda 626 2.2i '93; automatic; LPG; kombi; srebrnoszary metalic
    Madzia (nieprzerwanie) rulez ;-)
    Mazdotariusze wszystkich krajów łączcie się!

  • 25. Data: 2003-03-13 11:17:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Na razie się nie łapiesz ;=]

    Ty również.Co nie zmienia faktu że trollujesz.
    Po co śmiecisz jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia?

  • 26. Data: 2003-03-13 12:29:02
    Od: "Richard Powers" <d...@N...gazeta.pl>

    Prawo w Polsce, to smiech wariata na pustyni.
    Jako absolwent jednego z wydzialow prawa w PRL-u, a pozniej absolwent jednego
    z wydzialow prawa w USA, mam spore porownanie jesli chodzi o PRAKTYCZNOSC
    prawa, oraz umiejetnosc jego interpretacji przez organa przymusu.

    Moge z cala pewnoscia stwierdzic, ze system prawa w dzisiejszej Polsce jest
    bardzo zly. Tragicznie niespojny i fatalnie intepretowany.
    Do dzis tworcy prawa w Polsce uzywaja myslenia stalinowskiego, a w wielu
    przypadakach myslenia "dzierzynskiego".

    Myslenie owo polega na tym, ze uwaza sie iz panstwo jest nadrzednym w
    stosunku do obywatela i moze czynic z nim co mu sie zywnie podoba.

    Przepisy prawne w RP lub, jak ja nazywam dzsiejszy twor panstwowy pomiedzy
    Odra i Bugiem, PRL-2, sa gorzej niz zle.
    Wiekszosc tych przepisow nie ma na celu dobra obywatela.
    Ograniczenia wolnosci i szeroka wladza dana organom policji, prokuratury, a
    nawet sadom, jest nie do zaakcepotwania w krajach cywilizowanych.

    W USA byloby nie do pomyslenia by policjant zatrzymal samochod dla swego
    widzimisie. Nie do pomyslenia byloby gdyby policjant chcial wtykac nos do
    samochodu kiedy zatrzymal pojazd, ktorego kierowca popelnil jedynie
    przekroczenie ruchu drogowego.
    Nie majac powodu, nie moze policjant w USA dotknac sie do kierowcy, ani do
    jego wlasnosci. Jedynym powodem by tak sie stalo moze byc silne podejzenie,
    ze kierowca jest pod wplywem narkotykow lub innego srodka odurzajcego, ktory
    zagraza bezpiecznestwu na drodze. A na to ma policja w USA odpowiednie etsty
    i srodki.
    Inczej nie jest mozliwe by zatrzymal pana jakikolwiek policjant, JESLI NIE
    PRZEKROCZYL PAN PRAWA DROGOWEGO lub innego, ktore zagraza bezpieczenstwu na
    drodze lub spolecznemu ( jest pan kryminalista uciekajacym przed policja).

    Policjant moze otworzyc bagaznik samochodu kiedy stwierdzi, ze posiada pan
    przy sobie narkotyki, lub znajdzie otwarta butelke alkoholu w panskim
    pojezdzie, w zasiegu swego wzroku. Wowczas moze przeszukac caly samochod.
    Ostatnie orzecznie Sadu Najwyzszego USA wywolalo w USA spore zamieszanie
    bowiem daje ono policji szersze prawo do przeszukania samochodu bez nakazu
    rewizji.
    Jakkolwiek prawo owo jest rowniez obwarowane szczegolnymi klauzalmi tak by
    nie ograniczalo praw konstytucyjnych obywateli.
    W Polsce, obywatel praktycznie nie ma zadnych praw. Policja moze zatrzymac
    kogo chce na ulicy i wylegitymowac (jak za starych dobrych czasow SS,
    Gestapo, NKVD i MO) Policja w Polsce ma wlasciwie nieograniczona wladze nad
    obywatelem.
    Jest to niewatpliwie pozostalosc myslenia komunistycznego, totalitarnego.
    Inaczej nie potrafie sobie tego wytlumaczyc.

    Juz od dawna postulowalem by polskie prawo bylo modelowane na prawie
    amerykanskim, by wolnosci obywatelskie byly zagwarantowne przez "Ustawe o
    prawach" ( Bill of Rights) tak jak jest to w USA.
    Postulowalem rowniez by system sadownictwa w Polsce zaadoptowal system
    anglosaski z lawa przysieglych i obieralnoscia sedziow sadow lokalnych
    (powiatowych i gminnych jesli takie beda istnialy) aby stanowiska
    prokuratorskie byly rowniez obieralne, a kadencja trwala 4 leta.

    Wowczas i jedynie wowczas panstwo polskie moznaby nazwac panstwem prawa.
    Jak do dzis moge je z cala pewnosci nazwac panstwem BEZPRAWIA.

    Richard Powers
    Phoenix, Az, USA

  • 27. Data: 2003-03-13 13:01:06
    Od: "Apacz" <a...@W...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nie stressuj się, Leszku, to (jeszcze) nie o Tobie. Na miano
    > Najwiekszego Agregata Polskiego Usenetu trzeba sobie rzetelnie
    > zapracować, tu nie ma nic od razu. Na razie się nie łapiesz ;=]

    Ejjj bo mi zalosny troll z polonkownicy wyskakuje...

  • 28. Data: 2003-03-13 19:59:04
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Richard Powers wrote:
> [...]
    >
    > Wowczas i jedynie wowczas panstwo polskie moznaby nazwac panstwem prawa.
    > Jak do dzis moge je z cala pewnosci nazwac panstwem BEZPRAWIA.

    Uważasz, że ława przysięgłych to takie dobre rozwiązanie? Mam
    wątpliwości. A co do uprawnień Policji w krajach anglosaskich - wiesz
    może jak jest w Anglii? Bo coś mi się zdaje, że nie tak pięknie jak to
    opisujesz, a uprawnienia Policji są praktycznie większe niż w Polsce..

    KG

  • 29. Data: 2003-03-14 10:11:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może jak jest w Anglii? Bo coś mi się zdaje, że nie tak pięknie jak to
    > opisujesz, a uprawnienia Policji są praktycznie większe niż w Polsce..

    Ale w stanach fajnie jest i basta.
    Kuchenki mikrofalowe muszą być opatrzone napisem "nie służy do suszenia
    zwierząt" a w macdonaldzie muszą być informacje o tym że kawa jest gorąca. I
    jest porządek! Bo skąd przeciętny amerykanin ma o tym wiedzieć jeśli cała
    jego edukacja polega na umiejętności "literownia" wyrazów i zapamiętaniu
    nazwisk prezydentów;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 30. Data: 2003-03-14 20:21:03
    Od: "Richard Powers" <d...@N...gazeta.pl>

    Ani praktycznie, ani teoretycznie nie sa.
    Sa szczegolowo zdefiniowane i ograniczaja sie do WYEGZEKWOWANIA MANDATU.
    Orzeczenie o winie nalezy do sadu.

    Richard Powers