  • 61. Data: 2011-05-19 08:54:28
    Temat: Re: Czy można zakazać prac?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-19 10:38, Kamil pisze:

    > A lokalny PZP pozwala na tej działce na prowadzenie TEGO typu działalności?
    > Nie jest ona uciążliwa dla sąsiednich działek mieszkalnych? ;)

    Gdybyś nie wyciął poprzedniego zdania miałbyś wielce prawdopodobną
    odpowiedź:

    "Jego posiad?o?? to dawniej zak?ad produkcyjny kt?ry po
    jego likwidacji s?siad kupi?."

    --
    spp

  • 62. Data: 2011-05-19 09:14:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Gdybyś nie wyciął poprzedniego zdania miałbyś wielce prawdopodobną
    > odpowiedź:
    >
    > "Jego posiad?o?? to dawniej zak?ad produkcyjny kt?ry po
    > jego likwidacji s?siad kupi?."

    Z tego zdania nie wynika jakie było przeznaczenie terenu w chwili
    zakupu i zmiany sposobu użytkowania.

  • 63. Data: 2011-05-19 09:53:03
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-19 11:14, Alek pisze:

    > Z tego zdania nie wynika jakie było przeznaczenie terenu w chwili zakupu
    > i zmiany sposobu użytkowania.

    Wiem. Dlatego napisałem 'prawdopodobną'. :)

    Ale jestem gotów się założyć że likwidacja zakładu produkcyjnego nie
    spowodowała automatycznej zmiany planu zagospodarowania i dopuszczalnego
    sposobu wykorzystywania działki.

    --
    spp

  • 64. Data: 2011-05-19 09:55:28
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 16:28, Ikselka pisze:

    > Wpisuje się je w KW.
    Wpisuje się służebność, a nie okna w KW.

    --
    MZ

  • 65. Data: 2011-05-19 11:20:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Ale jestem gotów się założyć że likwidacja zakładu produkcyjnego nie
    > spowodowała automatycznej zmiany planu zagospodarowania i
    > dopuszczalnego sposobu wykorzystywania działki.

    Oczywiście, że nie spowodowała. Ale zmiana MPZP mogła nastąpić w
    trakcie funkcjonowania zakładu. Póki było po staremu to było, ale przy
    jakiejkolwiek zmianie wchodzą w grę aktualne ustalenia planu. W każdym
    razie warto ten trop sprawdzić.

  • 66. Data: 2011-05-19 12:03:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 11:55:28 +0200, MZ napisał(a):

    > Wpisuje się służebność, a nie okna w KW.

    Służebność musi CZEGOŚ dotyczyć, wiec należy wpisać, CZEGO.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 67. Data: 2011-05-19 12:04:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 15:48:52 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > nie ma prawa spowodować szkód na terenie sąsiedniej posesji, jak Wiesławowi
    > popękają ściany czy staną sie inne szkody może wezwać rzeczoznawcę i
    > wystąpić z powództwem cywilnym przeciwko sąsiadowi o odszkodowanie.

    Ale dopiero wtedy, a nie na podstawie obaw pre facto.

  • 68. Data: 2011-05-20 08:49:23
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 19 May 2011 10:54:28 +0200, spp napisał(a):

    > Gdybyś nie wyciął poprzedniego zdania miałbyś wielce prawdopodobną
    > odpowiedź:
    >
    > "Jego posiad?o?? to dawniej zak?ad produkcyjny kt?ry po
    > jego likwidacji s?siad kupi?."

    No i to że "tam ktoś kiedyś coś miał" - jakie ma znaczenie?
    Równie dobrze ten poprzedni właściciel mógł mieć lewiznę, samowolkę etc.
    Tego nie wiemy, ale dajemy punkty zaczepienia naszemu pytającemu.
    To dyskusja a nie kółko wróżbiarskie ani tarot ;)

  • 69. Data: 2011-05-20 08:50:58
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 19 May 2011 14:03:58 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Służebność musi CZEGOŚ dotyczyć, wiec należy wpisać, CZEGO.

    Jakoś nikt jeszcze nie widział by w KW była wpisana służebność okna
    (którego się tak uczepiłeś że jest wpisywane do KW".
    Przestań się już ośmieszać.
    Klęknij, przeproś - a może będzie ci wybaczone ;)))

  • 70. Data: 2011-05-20 09:29:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 May 2011, wieslav wrote:

    > Oj .... ale sobie żartujesz!!!
    > Przecież tylu ludzi układa sobie na podwórku kostkę i nie muszą mieć
    > zezwoleń....

    To tak nie działa.
    "Owszem, wiemy że bardzo wielu robi bez potrzebnych pozwoleń, ale
    bez donosu nie interweniujemy, bo nawet nie mamy dość ludzi żeby
    tym się zająć - ale jakby co, na przykład jakąś rurę trzeba było
    przeprowadzić, to tylko legalnie zgłoszony obiekt jest chroniony".

    Co prawda dotyczyło czego innego (garaż), ale mniej więcej
    tak to wygląda. A z drugiej strony prawo jest przeregulowane
    i nadrestrykcyjne (co jest jedną z przyczyn owej "niewydolności")
    i tak to działa.

    pzdr, Gotfryd