  • 1. Data: 2004-06-20 19:45:27
    Temat: rozprawa - jak to będzie wyglądało? (dlugie)
    Od: mari.anna<m...@g...pl>

    Muszę iść na rozprawę. NIe odebrałam żadnych zawiadomień, bo
    zmieniłam adres, w końcu zadzwonili z sądu z pytaniem dlaczego nie
    odbieram listów i nie zjawiam się na rozprawach.

    Oskarżonych jest kilku. Ja mam 'związek' tylko z jednym - tym który
    mnie kiedyś napadł. Zeznania złożyłam na policji. Nic więcej nie mam
    do dodania, nie jestem w stanie nikogo rozpoznać. Sprawa najpierw
    została umorzona, a później gość wpadł (z innego powodu), no i wyszła
    również ta sprawa.

    No i właśnie zaczynam się bać. Bo właściwie już o wszystkim
    zapomniałam. Twarzy nie pamiętam i szczerze mówiąc wolałabym,
    żeby tak zostało - i tego właśnie się najbardziej boję.

    Proszę powiedzcie mi, jak to wszystko będzie wyglądało i czy ja
    naprawdę muszę tam być???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-20 19:51:10
    Temat: Re: rozprawa - jak to będzie wyglądało? (dlugie)
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Powinnas pojsc, a w sadzie powiesz ze nie pamietasz bo uplynelo sporo czasu.

    Pozdrawiam
    Basia

  • 3. Data: 2004-06-20 19:55:23
    Od: "Robert K" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mari.anna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żeby tak zostało - i tego właśnie się najbardziej boję.
    >
    > Proszę powiedzcie mi, jak to wszystko będzie wyglądało i czy ja

    na zawiadomieniu masz gdzie i kiedy masz sie stawic
    Potem zostaje wywolana sprawa - zazwyczaj krzycza
    nazwisko oskarzonego i ,, wszyscy w sprawie''.
    Wchodzisz na sale , Przewodniczacy sprawdza czy wszyscy sie
    stawili , a potem kaze swiadka opuscic sale rozpraw infrmujac
    ich , ze beda wzywani pojedynczo. Od swiadka odbiera sie
    dane : imie i nazwisko , miejsce zamieszkania ( wystarczy sama
    miejscowosc bez dokladnego adresu ) zawod ( wyuczony ),
    wiek , stosunek do stron ( obcy , czy rodzina ) oraz czy swiadek
    byl karany za skladanie falszywych zeznan. Potem uprzedza sie o
    odpowiedzialnosci karnej za falszywe zeznania i......zeznajesz.
    Jak nie wiesz o co chodzi w sprawie to to powiedz Jak nic
    nie pamietasz , to tez to powiedz , ,mowiac , ze uplynelo juz
    duzo czasu - wtedy sad ci odczyta twoe poprzednie zeznania
    i zapyta czy je potwierdzasz ewentualnie czy cos sobie przypomnialas.
    Jak nie pamietasz szczegolow to mow smialo to. Nikt ci za to glowy
    nie urwie....:))
    pozdr.

  • 4. Data: 2004-06-20 19:57:49
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    mari.anna wrote:
    > Proszę powiedzcie mi, jak to wszystko będzie wyglądało i czy ja
    > naprawdę muszę tam być???

    Musisz.
    Spytają się czy możesz coś powiedzieć w tej sprawie. Powiedz co
    pamiętasz. Jeśli nie będziesz pamiętać, czegoś nie powiesz, nie będziesz
    pamiętać szczegółów, zostaną Ci odczytane zeznania które składałaś na
    policji. Będziesz musiała je potwierdzić, zaprzeczyć im. Ewentualnie
    sąd, prokurator, oskarżony, jego obrońca będą Ci zadawać pytania.

    KG

  • 5. Data: 2004-06-20 20:07:16
    Od: mari.anna<m...@g...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi:)
    Eh... i tak się boję:( Już myślałam, że wszystko za mną a tu się
    zaczyna od nowa:(

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-06-20 20:08:01
    Od: mari.anna<m...@g...pl>