  • 1. Data: 2005-01-24 17:34:32
    Temat: Czy majac dom moge miec miszkanie spoldzielcze lokatorskie..
    Od: "Tomasz Mzyk" <t...@W...gazeta.pl>

    A wiec tak do tej pory mialem spoldzielcze mieszkanie lokatorskie, ale w
    tamtym roku zostal mi przepisany dom w malej wsi z 2 ha roli. i teraz pytanie
    czy moge miec jednoczesnie dom wlasnosciowy i mieszkanie spoldzielcze
    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-01-25 00:53:12
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Mzyk" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pytanie
    > czy moge miec jednoczesnie dom wlasnosciowy i mieszkanie spoldzielcze

    PRL skonczyl sie pare lat temu i mozesz miec co ci sie tylko podoba, nawet 3
    domu i 7 mieszkan (pod warunkiem ze udokumentujesz pochodzenie)
    oczywiscie bylo w miedzyczasie jeszcze jakies zamieszanie, bo dla dobra
    narodu, aby zamiast biednego kowalskiego hektary mogl kupic ktos inny
    myslano nad wprowadzeniem czegos co uniemozliwilo by osobom nie posiadajacym
    wyksztalcenia rolniczego posiadanie gruntow ornych, ale czy weszlo nie wiem

    bolo

  • 3. Data: 2005-01-25 10:40:43
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    bolo wrote:

    > PRL skonczyl sie pare lat temu i mozesz miec co ci sie tylko podoba, nawet 3
    > domu i 7 mieszkan (pod warunkiem ze udokumentujesz pochodzenie)

    Mieszkan lokatorskich sie nie posiada, tylko je uzytkuje.
    Niewykluczone, ze dom na wsi wyklucza prawo najmu mieszkania lokatorskiego.

    Dominika

    --
    unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
    http://rakowska.pl/

  • 4. Data: 2005-01-25 12:37:50
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Dominika Widawska napisał(a):
    > Mieszkan lokatorskich sie nie posiada, tylko je uzytkuje.
    > Niewykluczone, ze dom na wsi wyklucza prawo najmu mieszkania lokatorskiego.

    to w końcu: najem, użytkowanie czy spółdzielcze lokatorskie prawo do
    lokalu? :)

    KG

  • 5. Data: 2005-01-26 10:05:35
    Od: Kamil S.<k...@b...pl>

    Mozesz miec kilka tytulow wlasnosci i posiadac prawo do
    spoldzielczego lokatorskiego lokalu z {Jednym} wszak wyjatkiem.
    Jezeli posiadasz spoldzielcze lokatorskie prawo do lokalu, ktorego
    budowa zostala sfinansowana ze srodkow KFM (Banku Gospodarstwa
    Krajowego) musisz zgodnie z podpisana umowa zdac w/w lokal do
    Spoldzielni lub pozbyc sie pozostalych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-01-29 10:35:18
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "Kamil S." <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > budowa zostala sfinansowana ze srodkow KFM (Banku Gospodarstwa
    > Krajowego) musisz zgodnie z podpisana umowa zdac w/w lokal do

    Czy moglbys podac podstawe prawna tego wyjatku? Bo nie moge znalezc tego w
    ustawie.

    the.one