  • 1. Data: 2005-01-24 17:04:15
    Temat: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przeczytajcie wpierw:
    http://www.kidprotect.pl/index.php?module=13&cat=10&
    item=129

    A potem:
    http://opole.naszemiasto.pl/wydarzenia/441060.html

    I co można sądzić o tym wątku z mego tematu.

  • 2. Data: 2005-01-24 17:32:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Drzewiecki wrote:
> [...]
    >
    > A potem:
    > http://opole.naszemiasto.pl/wydarzenia/441060.html
    >
    > I co można sądzić o tym wątku z mego tematu.

    Wygląda na to, że przydałaby się fundacja 'Adult Protect', pomagająca
    dorosłym pomówionym o 'molestowanie', ostrzegająca przed różnymi
    'czatami', gdzie mogą się czaić podstępne 14- i 13-latki udające starsze
    dziewczyny i doradzająca, żeby 'na wszelki wypadek' wszelkie kontakty
    rejestrować ;-/

    A tak nieco mniej sarkastycznie to wyraźnie widać, że przed będącą
    obecnie bardzo 'trendy' nagonkę na 'pedofilów' została poważnie
    zachwiana zasada równości wobec prawa.

    Do tego dochodzi, że wystarczy pomówienie o kontakty z nieletnim (nawet
    w legalnym wieku!), żeby człowieka zniszczyć (za Jankowskim nie
    przepadałem, delikatnie mówiąc, ale IMHO stanowi dobry przykład na to,
    co się obecnie dzieje).

  • 3. Data: 2005-01-24 18:40:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > A potem:
    > http://opole.naszemiasto.pl/wydarzenia/441060.html
    >
    > I co można sądzić o tym wątku z mego tematu.

    co ta druga nastolatka robila kiedy rznal pierwsza?
    kibicowala?

    Powinni wprowadzic kare 10 letniego pozbawienia wolnosci bez mozliwosci
    zawieszenia
    i wczesniejszego zwolnienia dla osob ktore kogos wtn sposob wrabiaja.
    (bez wzgledu na wiek)

    P.

  • 4. Data: 2005-01-24 19:32:21
    Od: "chres37" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał
    > I co można sądzić o tym wątku z mego tematu.

    Co można sądzić p. Drzewiecki o autorze(rach) tego postu , po przeczytaniu
    takich porad obrończych dla gwałciciela(cyt. poniżej) , jakich udzielacie
    razem z p.Leszkiem?
    Czy to, ze bardzo wczuwacie sie w jego polozenie i solidaryzujecie sie z nim
    , czy moze chcielibyscie byc(gratis)jego adwokatami w tej sprawie ?
    A moze uwazacie ,ze w naszym pieknym kraju nie ma gwalcicieli , przestepcow
    seksualnych a wszyscy (lub przewazajaca wiekszosc) , ktorzy twierdza inaczej
    wywoluja tylko tzw." nagonkę na 'pedofilów' " ?

    Leszek napisał/a:
    >A nawet ze względu na mój młody wiek nie wiedziałem, co ona ode mnie
    >chce;)))

    "jestem spokojnym uczniem liceum, który myśli o swej
    przyszłości. Poznałem w Internecie/na imprezie etc. dziewczynę, która mi
    się początkowo spodobała. Parę razy się z nią spotkałem, ale dość
    szybko zorientowałem się, że ona jest pusta i próżna; mówiła, że ma 16
    lat, ale zachowywała się dziecinniej od mojej 12-letniej
    siostry/kuzynki. Na spotkaniu w listopadzie powiedziałem jej, że to
    wszystko nie ma sensu i że nie chcę się już z nią spotykać. Wtedy ona
    powiedziała, że mnie urządzi i... jestem tutaj. [Jeszcze drżący głos
    etc.]:-)))"
    --

    A może sami wedrujecie po czatach w poszukiwaniu takich "okazji" , w razie
    wpadki linie obrony mielibyscie juz gotowa ???!

    "Wygląda na to, że przydałaby się fundacja 'Adult Protect', pomagająca
    dorosłym pomówionym o 'molestowanie', ostrzegająca przed różnymi
    'czatami', gdzie mogą się czaić podstępne 14- i 13-latki "

    Jesli 'molestowanie' zrownuje pan z gwaltem panie Lawa to gratuluje bogatej
    wiedzy prawniczej i nie tylko,
    niech pan nie sugeruje nikomu ,ze watek ktorego dotyczy to addendum
    stanowi "nagonkę na 'pedofilów' "
    i że "została poważnie zachwiana zasada równości wobec prawa" oraz "że
    wystarczy pomówienie o kontakty z nieletnim (nawet
    w legalnym wieku!)," - bo to może stanowic obraze sądu , a nawet Wysokiego
    Sądu (chyba pan wie, o czym pisze panie Lawa ???) !!!

    nie pozdrawiam
    chres37

  • 5. Data: 2005-01-24 19:46:09
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do w?tku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Szanowny Panie - podstawową zasadą każdego obrońcy jest wykorzystanie
    sprzeczności w słowach drugiej strony.
    Zostało wykazane, że opowiedziana historia jest bardzo mało wiarygodna.
    I być może pana córka została zgwałcona (lub było to usiłowanie gwałtu),
    ale nikt nie uwierzy takiej opowieści z racji jej niewiarygodności.
    I w moim przekonaniu jeśliby to, co powyżej napisałem, było prawdą, to
    po co "bajka" o okolicznościach - ławka, wlewanie alkoholu, teksty o
    wieku i braku dziewczyny.
    Gwałt nie jest karą za głupotę, ale sprawca ujdzie kary, jeśli będzie
    się bajdurzyło, żeby ukryć głupie zachowania 14-latki (np. picie
    alkoholu, czy udawanie starszej).

  • 6. Data: 2005-01-24 19:47:25
    Od: "chres37" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał

> [...]
    > zawieszenia
    > i wczesniejszego zwolnienia dla osob ktore kogos wtn sposob wrabiaja.

    Zeby bylo wszystko jasne, w zupelnosci zgadzam sie z tym co napisales, prawo
    musi byc rownie sprawiedliwe dla wszystkich, tylko ze takiego rodzaju
    sprawy j.w. nie stanowia nawet ulamka spraw dotyczacych przestepstw
    seksualnych, zwlaszcza na nieletnich , a juz napewno nie dotyczy to w zaden
    sposob watku do ktorego jest adresowane to addendum...
    ch.

  • 7. Data: 2005-01-24 19:51:48
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    chres37 napisał/a:
    >A może sami wedrujecie po czatach w poszukiwaniu takich "okazji" , w razie
    >wpadki linie obrony mielibyscie juz gotowa ???!
    A może sam wędrujesz?
    Tylko żadna cię nie chce, nawet 40-letnia była pro... fesjonalistka?:-)
    Nie martw się - zawsze pozostanie wyobraźnia.:-)

    >nie pozdrawiam
    A ja ci dziękuję za rozrywkę. :-)
    Czekam na dalszą porcję - może nawet dochrapiesz się tytułu Arcybłazna
    tej grupy. :-)))
    Będę ci kibicował

    >chres37
    Do dzieła koleś - dalej zarabiaj na tytuł.:-)

  • 8. Data: 2005-01-24 19:58:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:r6kav0hrmlu2i7ivb7ps2cj6noi1avuj7q@4ax.com...
    \
    > Czekam na dalszą porcję - może nawet dochrapiesz się tytułu Arcybłazna
    > tej grupy. :-)))

    Choć duża konkurencja jest. Wyroiło się robactwa latoś.
    Jak nie buzdygan to kruk. Jak nie kruk to rokicki. Jak nie rokicki to "tata
    zgwałconej" ;)))
    Co jeden to lepszy.

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2005-01-24 20:19:18
    Od: "chres37" <k...@n...pl>

    napisał :

    > A może sam wędrujesz?
    > Tylko żadna cię nie chce, nawet 40-letnia była pro... fesjonalistka?:-)
    > Nie martw się - zawsze pozostanie wyobraźnia.:-)

    Znasz to z autopsji , a moze jednak udalo ci sie na czacie , tylko sie boisz
    przyznac ?

    > Czekam na dalszą porcję - może nawet dochrapiesz się tytułu Arcybłazna
    > tej grupy. :-)))
    > Będę ci kibicował

    Najlepsa linia obrony jest atak ?

    > Do dzieła koleś - dalej zarabiaj na tytuł.:-)

    Nie nazywaj mnie swoim kolesiem , jestes taki mocny w gebie tylko zza
    klawiatury, Arcydupku ?

  • 10. Data: 2005-01-24 21:01:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    chres37 wrote:

    > Nie nazywaj mnie swoim kolesiem , jestes taki mocny w gebie tylko zza
    > klawiatury, Arcydupku ?

    Temu 'panu' mówimy definitywnie *plonk* (zgodnie z maksymą 'hop! tolla
    do wora')